Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, apropå annat så skrev jag om minst 15 namn på män som förstörde mitt liv - förstår så sett idag att det var en djävla hög med pedofiler. Finns ingen annan förklaring att jag skulle bli misshandlad både psykisk och fysiskt i mitt liv.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För tydligen jag som var funktionsnedsatt i systemet så såklart skulle jag drunkna bland pedofiler i mitt liv! Om man ser i det stora hela...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag själv är ingen pedofil som inte ens träffat barn sen jag var barn! Har aldrig tyckt om barn för jag minns hur det var att vara barn - jag hatar det idag för det tog nästan livet av mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag menar så här att Uraina eller Ryssland har inte gjort mig någonting - så varför skulle jag dra kniv mot dom två länderna - kan någon svara mig på den frågan?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Ukraina
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag blev uppmanad att dra kniv mot psykiatrin för de psykiatrin och mina anhöriga hade försummat mig men gör inte detta för jag har fått upprättelse och hämnd med min komet som jag rörde för cirka tio år sedan som kommer att ske i framtiden. Vet när och var men säger inget om det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Med andra ord, upprättelse och hämnd på ett andligt plan!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ingen djävel tog hänsyn till om min riggade trafikolycka som jag var med om när jag var 5 år gammal - jag ska förstöra den här världen med min komet som kommer i framtiden!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min äckliga mamma och hennes sida av släkten kan dra åt helvete samt min pappa som jag aldrig har träffat eller hans sida av släkten kan också dra åt helvete!

Jag är GUD!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24841
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Är du full?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag fick aldrig leva mitt liv och jag är så ledsen för det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

De bara körde med mig för att jag är psykisk sjuk!
Post Reply