Saker du lyckats med du är nöjd med.

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
SpaceCorp
Lutetiummedlem
Posts: 1577
Joined: 22 May 2021, 20:57

Re: Saker du lyckats med du är nöjd med.

Post by SpaceCorp »

Lyckades att installera en hårddisk i datorn igår tror jag det var. Trots att min finmotorik inte är den bästa.
Fast jag känner att jag är färdig med att bygga egna datorer.
Tror jag köper en färdigbyggd nästa gång.
Fast vi får se. :geek:
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8197
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Saker du lyckats med du är nöjd med.

Post by wasp »

SpaceCorp wrote: 15 Feb 2024, 13:32 Lyckades att installera en hårddisk i datorn igår tror jag det var. Trots att min finmotorik inte är den bästa.
Fast jag känner att jag är färdig med att bygga egna datorer.
Tror jag köper en färdigbyggd nästa gång.
Fast vi får se. :geek:
Bra gjort!!
User avatar
SpaceCorp
Lutetiummedlem
Posts: 1577
Joined: 22 May 2021, 20:57

Re: Saker du lyckats med du är nöjd med.

Post by SpaceCorp »

wasp wrote: 15 Feb 2024, 14:03
SpaceCorp wrote: 15 Feb 2024, 13:32 Lyckades att installera en hårddisk i datorn igår tror jag det var. Trots att min finmotorik inte är den bästa.
Fast jag känner att jag är färdig med att bygga egna datorer.
Tror jag köper en färdigbyggd nästa gång.
Fast vi får se. :geek:
Bra gjort!!
Tack!!
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Saker du lyckats med du är nöjd med.

Post by Leakim97 »

Tog mig till gymmet, ställde mig på trappstegsmaskinen,

gick 1060 steg uppför, på 15 minuter, helt död efteråt, det är jag nöjd med idag
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Saker du lyckats med du är nöjd med.

Post by Cosmos »

Jag har lyckats, trots min sjukdom göra klart min utbildning och är idag färdig. Vi 25 blev jag sjuk och då hade jag ett liv i sex år fullt av fest och energi bakom mig. Kontrasten var total och många av mina gamla vänner drog. Trots sjukdomen kunde jag hitta nya vänner vilket jag är oerhört tacksam över. Att de står ut med mig och ställer upp för mig betyder allt.

Jag har skrivit över 300 låtar och även fått framföra en del av dem i mina band eller som solo. Numer är jag stolt över att jag fortfarande kan skriva låtar och att jag kan framföra dem även om det bara är för mig själv.

En annan sak jag är stolt över är att jag kan skriva och även skrivit en bok. Jag redigerar den ständigt dock och blir nog aldrig nöjd med den. Säger inte vad den heter eftersom jag är paranoid och ständigt tror att någon ska ta namnet ifrån mig och göra en egen grej av den.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23300
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Saker du lyckats med du är nöjd med.

Post by Zoidar »

Cosmos wrote: 15 Feb 2024, 23:37 Jag har lyckats, trots min sjukdom göra klart min utbildning och är idag färdig. Vi 25 blev jag sjuk och då hade jag ett liv i sex år fullt av fest och energi bakom mig. Kontrasten var total och många av mina gamla vänner drog. Trots sjukdomen kunde jag hitta nya vänner vilket jag är oerhört tacksam över. Att de står ut med mig och ställer upp för mig betyder allt.

Jag har skrivit över 300 låtar och även fått framföra en del av dem i mina band eller som solo. Numer är jag stolt över att jag fortfarande kan skriva låtar och att jag kan framföra dem även om det bara är för mig själv.

En annan sak jag är stolt över är att jag kan skriva och även skrivit en bok. Jag redigerar den ständigt dock och blir nog aldrig nöjd med den. Säger inte vad den heter eftersom jag är paranoid och ständigt tror att någon ska ta namnet ifrån mig och göra en egen grej av den.
Ska boken tryckas?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply