Vi är alla avlyssnade

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Nobel »

Ser det som en form av meditation. Brukar ständigt vara på vakt vad gäller reklam och känner mig maktfull när jag ser sambanden och flinar för mig själv, "haha, mig kommer ni inte åt". Men i realiteten gör de väl det ändå.
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18668
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Krokus »

Swesanne wrote: 19 Nov 2021, 16:55 Javisst är det så, ibland talar jag med flickorna om olika saker, dagen efter får jag reklam om det.
Ja, det har hänt mig också. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Miika »

Fick flashbacks om paranoian jag hade första gången jag insjuknade :(

Jag såg "tecken" överallt, speciellt tittade jag på bilars registreringsplåtar, skräp på backen, tvn hade budskap till mig osv osv
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Miika »

dubbelpost
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Nobel »

Miika wrote: 19 Nov 2021, 18:53 speciellt tittade jag på bilars registreringsplåtar
Usch, been there done that. Alla var potentiellt med i en ond organisation som förföljde mig
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
SpaceCorp
Lutetiummedlem
Posts: 1577
Joined: 22 May 2021, 20:57

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by SpaceCorp »

Jag tror också jag är avlyssnad, till och med tankar visar sig sedan på youtube vad jag
tänkt lite. Fast det har med min sjukdom att göra tror jag fast det känns verkligt.
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Miika »

Min senaste och förhoppningsvis den sista psykosen trodde jag att jag var avlyssnad. Orkar inte insjukna flera gånger
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58447
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Nissegossen »

Visst är våra tankar avlyssnade, utan tvekan.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Cosmos »

Jag har då och då tagit mig tid att läsa igenom licensavtal. För det mesta är de harmlösa förutom då de skriver att jag ger dem rätt att skicka och anpassa reklam. Sedan finns det faktiskt sådana som vill komma åt all information på telefonen. Jag antar att det även inbegriper avlyssning av samtal. Dessa klickar jag bara bort. Reklamen kan jag leva med men tillgång till all mina privata konton och kanske avlyssna samtal. Många gränser passeras där.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17795
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Fantasio »

Jag kan leva med att vara avlyssnad, det finns inte mycket jag kan göra åt saken. Men visst är det skrämmande vilket kontrollsamhälle vi lever i.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4300
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by yrväder »

Youtube samlar information och ger förslag utifrån vad man tittar på, tror att det är så det är. Ingen kan läsa tankar däremot kan man läsa av, kan nog de flesta mer eller mindre.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37062
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vi är alla avlyssnade

Post by Geta »

Det verkar som att jag fått en spellista på Youtube.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply