Hur mycket tid lägger du på Viska?

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur mycket tid lägger du på Viska?

Post by Fantasio »

Jag låg och drog mig i sängen tills klockan var halv tre, sedan kom min syster förbi. Satte mig vid Viska efter att hon gått och efter att jag var iväg och handlade. Säg att klockan var halv fyra när jag gick in på forumet. Det blir cirka tio timmar om jag känner mig själv rätt. Men jag surfar på annat också.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur mycket tid lägger du på Viska?

Post by Fantasio »

Jag har suttit vid datorn sedan jag kom hem från mötesplatsen cirka halv fyra. Inte bara Viska, men nästan. Det är bedrövligt vilket liv man lever.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22882
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur mycket tid lägger du på Viska?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 26 Apr 2022, 18:46 Jag har suttit vid datorn sedan jag kom hem från mötesplatsen cirka halv fyra. Inte bara Viska, men nästan. Det är bedrövligt vilket liv man lever.
Jag har inte levt normalt liv på 20 år.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Hur mycket tid lägger du på Viska?

Post by Klankedinken »

13 år av psykiatri
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur mycket tid lägger du på Viska?

Post by Fantasio »

Jag vilade när jag kom hem från mötesplatsen vid halv fyra. Sedan dess har jag suttit vid datorn och hoppat runt på lite olika sidor, men mest här. Tycker det är kul att läsa om gamla trådar bland annat. Utan Viska vore mitt liv torftigt.
Post Reply