Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Ska lägga mig tidigt. Läsa en bok.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Skall till bibblan med grabben
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
- Hercules723
- Platinamedlem
Väntar matleverans hem idag, men har för mig det var mellan 16-21. Så det är ett tag dit.
Vad har du beställt?Hercules723 wrote: ↑15 Jan 2025, 05:49 Väntar matleverans hem idag, men har för mig det var mellan 16-21. Så det är ett tag dit.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Jobba i eftermiddag. Vill hellre sova. Snark.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Lunchrast
Styrelsemöte
Jobba mer
Hem
Styrelsemöte
Jobba mer
Hem
In a world where you can be anything, be kind.
- Hercules723
- Platinamedlem
Mat och dryck. Många coca-cola. Slipper jag småhandla, som jag gjort ofta tidigare. Känns bra, att slippa gå ut varje kväll.Zoidar wrote: ↑15 Jan 2025, 09:45Vad har du beställt?Hercules723 wrote: ↑15 Jan 2025, 05:49 Väntar matleverans hem idag, men har för mig det var mellan 16-21. Så det är ett tag dit.

Jag ska ut i friska luften och gå några hundra meter idag.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Lunch
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem