mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10579
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg ute

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 17 Oct 2023, 11:54
Tips! Rengör bettskenan med matättika istället! Så slipper du ha diskmedel i munnen, haha! Jag brukar låta bettskenan ligga i matättika över dagen (vid rengöring, annars bara vatten) och sedan på kvällen borsta ur med lite tandkräm. :D
jaha tack för tipset! 🤗
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10579
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny kort video om min kanal

Post by mrsearlgray »

Har inte lagt upp länkar till mina senaste videos här än så tänker att jag gör det i en ny post här under. 😊
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23379
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by Zoidar »

Kände igen det lite med att vara rädd för att störa grannarna. Att vara tyst som en mus. :lol: I perioder har jag känt rädsla att träffa grannar i trapphuset. Jobbigt! Fast just nu känns det bra.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10579
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 27 Jan 2024, 12:54 Kände igen det lite med att vara rädd för att störa grannarna. Att vara tyst som en mus. :lol: I perioder har jag känt rädsla att träffa grannar i trapphuset. Jobbigt! Fast just nu känns det bra.

jag har fått flera kommentarer från andra som också relaterar till det, kanske inte är så ovanligt vid schizofreni. kanske inte är så konstigt med tanke på all misstänksamhet som är så vanlig vid schizofreni. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18678
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by Krokus »

Det är nog fler än vi som tittar i titthålet i dörren innan man går ut. Prata med grannarna går bara inte. :lol:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10579
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 27 Jan 2024, 13:38 Det är nog fler än vi som tittar i titthålet i dörren innan man går ut. Prata med grannarna går bara inte. :lol:
haha sant! det är något som känns väldigt svenskt, att undvika grannarna i trapphuset. :lol:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37091
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by Geta »

Jag har titthål i dörren men ser så dåligt att jag inte urskiljer vem som ringer på. Har bra kontakt med mina grannar och är inte rädd för någon.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36842
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by memphis »

Jag blir rädd när det ringer på dörren, om jag inte vet vem som ska komma.

En gång vid 21 på kvällen ringde mamma på dörren, men jag visste inte att det var hon. Hon ringde på flera gånger, knackade, gick runt huset och knackade på fönstren. Jag blev bara mer och mer rädd.

Till slut textade hon på mobilen att hon var utanför. Då kunde jag öppna dörren.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Kippis
Niobmedlem
Posts: 293
Joined: 02 Nov 2023, 08:36

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by Kippis »

Brukar bli nojjig när jag får myndighetspost i brevlådan, tänker att nu sätter dom dit mig eller ska börja kräva mig på pengar eller något annat.

När jag väl öppnat brev från tex Försäkringskassan eller Skatteverket så vill dom bara tex. meddela beslut om bostadstillägg eller kontrolluppgifter inför deklarationen och dyligt.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10579
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by mrsearlgray »

Kippis wrote: 28 Jan 2024, 11:02 Brukar bli nojjig när jag får myndighetspost i brevlådan, tänker att nu sätter dom dit mig eller ska börja kräva mig på pengar eller något annat.

När jag väl öppnat brev från tex Försäkringskassan eller Skatteverket så vill dom bara tex. meddela beslut om bostadstillägg eller kontrolluppgifter inför deklarationen och dyligt.
oh ja samma här! får ångest av det som sjutton!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10579
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd massa nya videos....

Post by mrsearlgray »

b
Last edited by mrsearlgray on 07 Feb 2024, 10:12, edited 1 time in total.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Post Reply