Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen har jag en sådan här multifunktionsklocka som jag köpte för ett antal år sedan men som jag ännu inte behövt använda - det står på lådan vilka funktioner klockan har:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ibland känns det som om jag blir rädd för många utav mina prylar som jag har här hemma!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Den här prylen Ghost Detector som jag har köpt en gång i tiden - kan hitta olika frekvenser tillexempel - hemliga övervakningskameror:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

How to Make a Ghost Detector [Halloween 2018]:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=FiIJDkoV5aw
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Hur många grader ska en CPU ligga på?
I vila runt 50 grader och under full last helst inte över 80 grader brukar man säga är normala temperaturer. En processor som ofta ligger över 80 grader i omgivande rumstemperatur mår inte bra och kan behöva kompletterande kylning.28 jan. 2021".

"Google"

Har själv runt 40 grader som nu kan se här med skärmklipp med mitt Speecy program:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, så har jag kylfläktar till mitt laptopställ!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Varför blir min laptop så varm?
Symptom. Dell-datorn kan överhettas på grund av otillräckligt luftflöde på grund av damm eller skräp som blockerar luftintagen, utloppsportarna eller en igentäppt fläkt. En överhettad dator kan ibland starta om, stänga av eller uppleva prestandaproblem. Till slut kan för mycket värme skada de interna komponenterna.".

"Google"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ska jag köra tunga dataprogram och länge så kanske jag borde tänka på att köra med kylfläktar på! :geek:
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min Surface Lap Top Studio är snart två år gammal och alla mina program uppdateras kontinuerligt så dom blir tyngre och tyngre för varje år som går så därför kylfläkta mer och mer.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12780
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Vattenkylning.

Image
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25425
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Utonjordingen många laptops blir väldigt varma
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skål Z - jag hann precis köpa folköl idag innan dom stängde affären! Annars, visste att du hade en liknande sådan bra dator men inte så bra dator för den har väl ändå några år i nacken?

Annars, här har jag ett sådant program så ingen kan se mig - ha, ha, ha:

Image
Post Reply