Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: vann
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tänk på att bland tror jag dom fuskar när man spelar. Hänt många gånger när jag har satsat alla nummer utom ett nummer och så dyker det numret upp som jag inte satsade på - som sagt, hänt mig flera gånger.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om jag vinner det dubbla som jag hade på spelkontot från början så bör man ta en paus (vilket jag inte alltid gör) och sen vänta några minuter så kan man vinna igen - sannolikheten kan vara större då.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Att man vinner igen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Manipulera sannolikhetsläran om man säger så om man tar pauser. Det har jag fått för mig i alla fall.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Den här slots spelet låter en vinna en storvinst 3 gånger om man spelar ganska länge - sen efter dom tre gångerna så blir det svårare att vinna en storvinst igen - har jag fått för mig:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: det
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Har annars vunnit 10 tusen kronor på det slot spelet och 5 tusen med och sådana summor flera gånger. Sannolikheten säger att jag snart ska vinna sådana summor igen. Spelat länge men inte fått till det på länge så det är snart dags för en rejäl storvinst igen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Det här slots spelet låter en vinna en storvinst 3 gånger om man spelar ganska länge

Menar så att man inte tar pauser emellan utan bara kör på tills 3 storvinster är klara.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vad jag menar med storvinst är allt från vad du satsar. Alltså, några 100 kronor eller flera tusen kronor - beroende på vad du satsar!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tillexmpel, en femma per snurr kan ge 5 tusen kronor osv.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men det händer typ 1 gång per år om man spelar då och då under ett helt år!
Post Reply