Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jo, men det är bättre om kvinnan styr dig än att du styr kvinnan - du får mer kärlek då!
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25426
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

👍
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

👍
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag ska bryta av Michael Jackon med Madonna som också var min idol när jag var i tonåren;

Madonna - Hung Up (Celebration Album Version):

https://www.youtube.com/watch?v=CZP2ct3z04s
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25426
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Två storstjärnor
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Fylletråd!

Post by Krokus »

Leakim97 wrote: 26 Mar 2024, 18:20
Utomjordingen wrote: 26 Mar 2024, 18:18 Men du har mer tur om du får en kvinna som är mer åt höger Leakim97!
Varför då? Jag har aldrig fått några kvinnor har alltid fått jaga dem
Jag fattar inte det där med att "få en flickvän" eller "skaffa en flickvän". Som att flickvänner skulle finnas i mejerihyllan i matbutiken. Vill någon ha en partner (flickvän eller pojkvän) får de väl anstränga sig?! Åtminstone duscha och byta kläder regelbundet. Ingen vill kramas med någon som luktar svett. Och nej, jag menar INTE att Leakim luktar svett! Jag har ingen aning om hur du luktar. 8-)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej - utan många flera, mina tio i topp:

1. David Lynch.

2. Michael Jackson.

3. Madonna.

4. Depeche Mode.

5. Front 242.

6. Jean Michael Jarre.

7. A-ha.

8. Sisters of Mercy.

9. Mickey Rourke.

10. Ja, och en massa till...

Skrev nu bara spontant men det finns många fler jag älskar.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alla dom idolerna har säkert fått evigt liv idag - kanske delvis på grund av mig, vem vet!?
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25426
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Krokus wrote: 26 Mar 2024, 20:35
Leakim97 wrote: 26 Mar 2024, 18:20
Utomjordingen wrote: 26 Mar 2024, 18:18 Men du har mer tur om du får en kvinna som är mer åt höger Leakim97!
Varför då? Jag har aldrig fått några kvinnor har alltid fått jaga dem
Jag fattar inte det där med att "få en flickvän" eller "skaffa en flickvän". Som att flickvänner skulle finnas i mejerihyllan i matbutiken. Vill någon ha en partner (flickvän eller pojkvän) får de väl anstränga sig?! Åtminstone duscha och byta kläder regelbundet. Ingen vill kramas med någon som luktar svett. Och nej, jag menar INTE att Leakim luktar svett! Jag har ingen aning om hur du luktar. 8-)
Ja det var det jag syftade på. Man "får" inte en partner/kvinna. Det är inte så att nån knackar på dörren. Så känd är jag inte
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag såg bara anständig i min klädsel med min svarta kavaj, byxa och sådant när kvinnan blev kär i mig den gången! Jag sållade bort säkert 90 % av alla män med min anständiga mundering. De andra klädde sig på discot sig som slödder!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men förstå att många 20–25 åringar har ingenting av värde! Det hade jag inte heller men manipulerade att jag hade någonting i värde fast jag var så ung och det hade jag också på sätt och vis.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Därav fick jag en 17 åring äldre kvinna än mig på fest!

Brukar vara så här:

Äldre rika män får unga tjejer.

Unga män som är rika får äldre kvinnor.
Post Reply