Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om cirka två månader så har alla sju krascherna förverkligats och då har jag nått botten! Sen måste jag kämpa åt andra hållet så det blir bra igen - om jag orkar!? Kommer säkert dricka öl för att stå ut...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det började egentligen för något år sedan då jag hörde en röst som sa: - "Fattar du ingenting - du är nu i Svarta Hålet!". Så det har varit väldigt länge utdraget.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det började för något år sedan när jag räddade en kvinna när hon fick hjärtinfarkt för jag hann ringa efter ambulansen - sen dess har det varit spiral ner. Inte just om kvinnan utan allt det andra som också har hänt i mitt liv.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Klarar jag av det här året då tror jag sen att det bara blir bättre och bättre!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12876
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Det låter som ett budgetproblem?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, det med - sen är tobakslagret snart slut, hyreshöjningar med mera.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag får börja ställa om mig snart - alltså, anpassa mig till den nya fasen vilket jag inte riktigt gillar. För jag har trots allt haft det rätt hyfsat ändå.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Bara jag inte får tandvärk som jag fick i höstas eller får cancer eller nåt annat sådant också - för då orkar jag inte mer.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ytterligare sjukdomar som jag fick sen Svarta Hålet är att jag har fått gikt i ena foten ibland och hudeksem + tandvärk. Vill inte ha fler sjukdomar för jag har psykiska symptom också + mycket mer ändå.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag brukar bli psykotiskt när jag får tandvärk så därför är jag rädd att jag ska få det igen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alltså, jag är psykotisk mer eller mindre hela tiden men tandvärk kombinerat med infektion/inflammation gör mig mer psykotiskt!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Abstrakta världen tar över för mycket då så jag inte fungerar i vardagen!
Post Reply