Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Så då tog någon annan din dyrbara flaskan eller vaddå?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vi psykisk sjuka brukar vara utsatta utav det ena eller det andra - de friska ser oss som om det är ok att göra så mot oss psykisk sjuka. Vi är oftare brottsoffer än friska.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det kommer att slå tillbaka med en komet/rymd sten sen!
Klandermannen

Re: Fylletråd!

Post by Klandermannen »

Tycker du borde göra något för att förbättra din situation..
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har köpt fotbollsspel och ishockey spel - vill inte du komma hem till mig och spela? Skämta bara - det är bättre du håller dig till psykisk friska än mig som är psykisk sjuk.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För att förbättra min situation så spelar jag var och varannan dag - ibland hjälper det och ibland inte!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Ja, vad säger man.. är det så pass bra för dig att du fortsätter så kan jag ju inte klandra dig..
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Angående fotbollsspelet så blev jag sentimental och nostalgisk! För jag har fina barndomsminnen om mina kompisar som jag hade. Min kompis när jag var 10-12 år gammal så hade han ett fotbollsspel. Vi kunde har roligt tillsammans på lördagar när de sände fotbollen i tv:n på 1980-talet. Vi hade även spelat på stryktipset. Men sen hade vi ingen kontakt längre när min familj flyttade från stället. Det sista jag fick höra om min kompis var när jag såg på Efterlyst i Tv 3 för runt tio år sedan att han blev knivstucken i magen och bor idag på gruppboende.
Kland

Re: Fylletråd!

Post by Kland »

K..
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen när det gäller ishockeyspelet som jag hade när jag var barn så tog min styvpappa spelet och gav bort - ja, jag vet inte till vem? Min styvpappa hade en tendens att ge bort mina saker till andra under min uppväxt och jag tror att det handlade om att han ville verka generös eller nåt sånt.
klo

Re: Fylletråd!

Post by klo »

k
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag känner annars till en till som kom med i Efterlyst i Tv 3 och han var psykisk sjuk - vi var på samma psyke avdelning innan det hände det hemska med honom! Det är en djävla historia senare i hans liv - han fick bland annat runt tio knivhugg och överlevde.
Post Reply