Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen är jag rädd att jag måste lägga in mig på psyket någon mer gång för jag har mindre förtroende för psykiatrin idag för jag "vet" de psykevårdarna kan orsaka dödsfall som ser ut som en olycka. Det har jag förstått på senare tid.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag vill inte tro det men har sådana baktankar om psykiatrin. Det är inte bara nu utan har haft det sen från första början våren 1990 - på ett sätt.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det som är på senare tid är att mina baktankar om psykiatrin har förstärkts.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12882
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

"Om du blir sämre så får du höra av dig" ..
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Ja - jag lovar!".

Nu är det här fallet extremt men man är ju rädd att det ska ske liknande här i den här kommunen också en dag:

"Mördaren ”dödsängeln” döms för 85 sjukhusmord
Sjuksköterskan Niels Högel, som kan ha dödat upp till 300 personer för att imponera på sina kollegor, dömdes på torsdagen till livstids fängelse för 85 mord, rapporterar AFP.

Högel pumpade patienterna fulla med hjärtmedicin för att sedan försöka återuppliva dem och visa sig duktig.

Han är redan dömd till livstids fängelse för flera fall av mord i två tidigare rättegångar och har erkänt 43 mord. Som motiv säger han att det var en jakt på kickar, att han var uttråkad och att han ville imponera på sina kollegor som kallade honom ”Återupplivnings-Rambo” och ”Dödsängeln”.

Högel bedöms vara Tysklands värsta seriemördare sedan andra världskriget.

Högel har bett anhöriga om ursäkt".
TT
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12882
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I videoklippet så är Jet Lighter tändaren häftigast enligt mig!

Annars, jag blev bränd våren 1990 men man kan bli bränd en gång till och en gång till...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

En sådan här cigarrtändare har jag:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Visst, det står minst 15 ond till männen och högst en ond till kvinnan som är min mamma. När ens egna föräldrar bränner sitt barn som mina föräldrar gjorde mot mig då finns det inte kvar utav den kärleken längre. Det är som om man har fått dödsdom. Vet också att mina föräldrar vill att jag ska dö före dom så deras andra barn ska få ärva utan mig. Det har jag räknat ut.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om inte min pappa som jag aldrig har träffat är psykopat så vet jag i alla fall att min mamma är psykopat om jag får vara amatörpsykolog!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Därför föredrar jag att bara umgås med kvinnor som inte har barn vilket jag gör också. Klarar inte riktigt av män och kvinnor som har barn - de är så, ja jag vet inte hur jag ska förklara just nu.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Gamla mammor är ännu värre än när dom var unga för jag har läst psykologi att gamla mammor är oftast avis på sina barn för att det är så unga och har ett liv framför sig.
Post Reply