Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Krokus har inte svaret :)
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det finns ingen potential
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Köp och ät vitaminer och mineraler istället för knarka:


Orderdetaljer

Great Earth B-Complex 100, 60 tabletter

209 kr

Holistic Multivitamin 90 kapslar

229 kr

Totalbelopp

438
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Beskrivning
Holistic Multivitamin är ett högdoserat mutivitaminkosttillskott som innehåller 13 vitaminer samt bioflavonoider, PABA, kolin och inositol.

Holistic Multivitamin innehåller bl a vitamin A som bidrar till att bibehålla normal synförmåga. Tiamin, niacin, biotin, vitamin B6, B12 och C som samtliga bidrar till normal energiomsättning, till normal psykologisk funktion samt till nervsystemets normala funktion. Riboflavin, niacin, pantotensyra och folat bidrar till att minska trötthet och utmattning. Vitamin A, B6, B12, C, D och folat bidrar till immunsystemets normala funktion. Vitamin C och E bidrar till att skydda cellerna mot oxidativ stress. Vitamin D och K bidrar till att bibehålla normal benstomme. Vitamin D bidrar också till att bibehålla normal muskelfunktion och normala tänder."

"Holistic Multivitamin 90 kapslar"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Beskrivning
Great Earth B-Complex är ett kosttillskott med B-vitaminer. B-vitaminerna är en grupp vattenlösliga vitaminer som bl a är viktiga för att kroppens ämnesomsättning, immunförsvar, nervsystem och celldelning ska fungera normalt. B-Complex 100 innehåller Great Earths Time Release-system, vilket innebär att B-vitaminerna utsöndras gradvis under 8 timmar så att kroppen kan tillgodogöra sig vitaminerna på ett bättre sätt.

Vitamin B6, B12, niacin och biotin bidrar till normal energiomsättning och till nervsystemets normala funktion. Pantotensyra bidrar till normal prestationsförmåga och till att minska trötthet och utmattning. Biotin bidrar till att bibehålla normal hud och hår."


"Great Earth B-Complex 100, 60 tabletter"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har slutat att köpa vitlökskapslar för jag äter vitlöksklyftor som den är istället. Läste i skvallertidningen att Dolph Lundgren har fått lungcancer och varit nära att dö och kanske är det fortfarande för han har fått lungcancer. Vitlök är förebyggande mot lungcancer enligt forskning.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12663
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Nä, Dolphan återhämta sig tror jag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Dolph Lundgren:

Image
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12663
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Nej, jag hade fel. Det står att cancern spridit sig till hans njurar. RIP Dolphan
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

I be back... Det är Arnold. Han är lite större en vår svenska Dolph!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Du har rätt - Arnold Schwarzenegger smoke som fan men han kan ändå inte få lungcancer:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Eller kolla in på min idol David Lynch - vad han röker, han lever än idag:

Image
Post Reply