Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ok! Hon tryckte mitt huvud mot sin fitta så jag inte fick luft.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Okej? Jag ser väl inte att det är något extremt med det?

Gillade du det?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Min tjej tvingade mig att slicka henne när hon hade mens :(
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ok, tror jag varit med om det också när jag var ihop med psyke vårdaren! Har varit många gånger full när jag har haft sex med kvinn - känns lättare då att ha sex.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

jag kände en kille som var välutbildad och intelligent. Han hade en fru som kom från England och när dom skulle vara intima med varandra så drack dom och jag undrar alltid om alkohol är nödvändigt eftersom det gör att man inte blir så påverkad av oro och ångest?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alkohol gör att det är lättare att ha sex - så är det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kanske också bättre sex på grund av alkohol.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Många har sex för att dämpa sin ångest!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Jag har haft en väldigt sträng syn på sex som vuxit fram och som jag känner är oförtjänt.

Jag har som sagt inte haft sex på cirka 10 år och jag har inte varit utan sexualldrift. Det konstiga är att alla andra levt med vad jag uppfattar som ganska fria omständigheter medans jag valde att gå en annan väg. Jag märkte att dom erfarenheter jag hade kring 20 som kretsade kring sex inte var särskilt speciellt och att det inte ledde till något annat än konflikter.

Sex och kärlek har att göra med vad vi vill åstadkomma i världen och vem vi vill göra det med. En del har sex så fort dom får chansen men jag har om och om igen valt bort sex eftersom jag känner att det medför ett ansvar inför nästa generation där man inte bara kan sätta sig ner och säga, "Ja, jag knullade fyra män under en tid och jag vet inte med pappan är? jag har heller inte haft något jobb dom senaste månaderna och min ekonomiska förutsättningar på sikt ser inte bra ut på något vis. Men sex skulle jag ha.."

Förstår du?
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Att jag tar sånt stort ansvar för sex är något jag blir respekterad för. Man kan inte ha sex utan att riskera att få barn och att vi har en biologi som gör att vi blir påverkade av sexuell aktivitet även om vi har kondom. Känslor är till för att ge oss mening och att fuska och säga att sex är för skojs skull ger inte mig den bästa känslan i magen.

I dom strängaste traditionerna i religion finns det regler som att man förblir man och hustru livet ut. Min mammas generation började släppa på dom traditionerna och det blev vanligare att man hade barn med flera män och att man kunde gå från förhållande till förhållande.

Ungdomarna idag har vänt på det skeppet och väljer ofta att onanera istället för att ha promiskuöst sex och att det är okej att välja celibat om man inte känner sig redo för det ansvar som sex medför!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jo, sex vill alla ha även Zoidar som förnekar lite grand.

Jag själv skulle inte utsätta mig för att ligga vid stranden bland människor som badar. Jag skulle bara bli gubbsjuk! Farligt-farligt - men härligt - härligt!
Post Reply