Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Zoidar wrote: 26 May 2023, 21:44
Klankedinken wrote: 26 May 2023, 21:16 JAG VILL HA STÖRRE PENIS!
Testa Norditropinkur :shock:
Jag vill bara prova saker som funkar.. Jag vill t.ex. inte att du kommer och hälsar på!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22908
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Klankedinken wrote: 26 May 2023, 21:46
Jag vill bara prova saker som funkar.. Jag vill t.ex. inte att du kommer och hälsar på!
Ja, jag har inga andra tips.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Zoidar wrote: 26 May 2023, 21:48
Klankedinken wrote: 26 May 2023, 21:46
Jag vill bara prova saker som funkar.. Jag vill t.ex. inte att du kommer och hälsar på!
Ja, jag har inga andra tips.
Vadå? Än att du ska komma på besök?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fy fan vilken vecka jag har haft! Polisen ringde mig igår kväll och anhöriga hade anmält mig försvunnen. Vaddå försvunnen? Anhöriga hade försökt ringa mig och har varit här och och ringt på min dörr men som min dörrklocka inte fungerar för jag vill inte höra dörr signalen för jag har trauma från dörr signalen från förr. Sen kom det fram till att de hade fel mobilnummer så de hade ringt fel hela tiden så det var därför jag inte kunde svara för jag hade inte hört någon ringsignal. Vaddå, varför är dom oroliga för mig nu då? Jag har inte träffat min mamma eller min halvsyster på runt 15 år och sen plötsligt vill dom ta kontakt. Vad är det för djävla sett? Min halvsyster har varken ringt mig eller träffat mig på 15 år. Min mamma sa ju att min släkt vill att jag ska dra åt helvete så låt mig då vara ifred för fan - vill inte ha med dom att göra...
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Dom kunde väl ha mjukstartat? Tyvärr finns det inget mindre sätt än att ringa till något.. Du får försöka bygga mod för dig själv så att du vågar ta samtalet som dom vill ha?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min mamma blev oroligt i början av veckan för jag sa att jag skulle hämnas och få upprättelse. Men jag hann aldrig förklara att jag har hämnats på ett andligt plan genom att jag rörde en komet för länge sen som rymd stenen eventuellt kommer i framtiden. Men som även kan vara vanföreställning eller inte - det får framtiden utvisa. Sen tror jag inte min mamma skulle förstå vad jag menar att hämnas på ett Andligt Plan!? Att jag har fått veta om detta med kometen på telepatiskt väg via Aliens.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, nu har jag kontaktat anhöriga och sa att dom kan vara lugna när det gäller mig.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Tycker du ska göra ditt bästa för att inte kometen ska besannas..
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet inte hur det ska gå för jag har inte haft telepatiskt kontakt med Aliens sen runt tio år tillbaka och antar att det beror på att jag har injektionen Risperdal sen dess. Tärningen är kastat om man säger så.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Känner du att du skulle kunna göra något eller blir du pacificerad?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag kan förvarna sen när det är aktuellt när rymd stenen kommer! Sen kan jag avslöja att det kommer hända mot Europa-Frankrike och Paris kommer att drabbas värst. Enligt vad jag såg I Den Inre Verkligheten - händer inget här i Sverige så ni som bor här i norden behöver inte vara oroliga. Jag ska sen när jag kan avslöja allt sen när jag väl har skapat den där CD skivan om rymd stenen. Men nu fungerar jag dåligt och tänker dåligt så jag har ingen lust att skapa musik på ett tag.

Men som sagt, allt detta behöver inte vara på riktigt utan det kan vara vanföreställning/knäpp tanke som Aliens har manipulerat mig...
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Jag undrar vad du kan göra själv? Släpper du kometen så kommer alla människor att lida?
Post Reply