Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det skulle vara alla som är psykisk utsatta och sårbara här i samhället - gör för deras skulle också. Nån slags rättvisa i den här orättvisa världen. Systemet är genom ond mot oss psykisk sjuka så då vill jag på nåt sätt vara det tillbaka.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Om du släpper lös din ondska så är du lika dan som alla andra?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag kommer släppa loss det onda genom att göra konstruktivt utav det onda som att skapa ond musik som handlar om kometen.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Är du förmögen?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen kanske jag lägger till manipulerad ljud i musiken så det låter lite grand som om högtalarna har gått sönder fast högtalarna har ändå inte gått sönder. :lol:
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, jag tjänar minst i hela Sverige!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Strunt. Du får ge bort det om det är så dåligt!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Nyckeln bakom schizofreni är att det inte går att släppa, det är därför du får dämpande mediciner så att du inte ska lida så mycket av att ha tankar som du inte kan göra något åt!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För mig är schizofreni två världar! Som är en abstrakt och en konkret värd. När den abstrakta världen tar över helt så fungerar man dåligt i vardagen så därför behöver man lägga in sig på psyket i värsta fall. För mig finns en abstrakt värld på riktigt och det finns inte det i normala fall utan mest bara i filmer.

Abstrakta världen blir mer påtagligt när man har psykiska symptom som man har fått på grund av till exempel infektion/inflammation i hjärnan eller nån annan slags hjärnskada och som sen sin tur kan ge till exempel olika slags hallucinationer. Till exempel Visual Snow/snö flimmer gör att den abstrakta världen blir ännu mer påtagligt.

Sen säger vissa att psykiska symptom kan vara en gåva från helvetet också men det tycker psykiatrin inte om så då blir man tvångsmedicinerad för att blockera till exempel gåvan telepati för alla som jag inte kunde hantera gåvan på ett bra sätt.

Kriterier för telepati är bland annat:

1. Hörselhallucinationer.

2. Ljud illusioner.

3. Tinnitus eller nån annan slags osynlig ljud inne i huvudet.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Det låter som en bra slutsats. Schizofreni är när det du tror blir verklighet även om det inte händer.

Vi kan alltid tro att vi kan ha rätt men vid schizofreni är man säker på det och på ett sätt man inte kan motbevisa.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Klangedinken, om jag skulle bjuda dig en resa till Paris någon dag - skulle du resa dit då? Tackar du ja - så gör jag det kanske!?
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Du är för snäll.. Det är det inte värt.. Du är bara en människa i en stor ocean!
Post Reply