Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Njae, jag tror nog jag har nedsatt empati på grund av psykiska symptom men vill ändå alla väl på något sätt.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Det är ju en god egenskap.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag kom på denna dikt redan när jag var runt 20 år! Det var/är bara logiskt då:

Emotiv vinst och/eller förlust!

Emotiv vinst och/eller kognitiv förlust.

Emotiv förlust och/eller kognitiv vinst.

"Alex"

Hursomhelst - jag är inne i mig själv på grund av osynliga ljuden och det kan jag inte hjälpa.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Zoidar, jag menar att jag är inte särskilt omtänksam av mig i verkliga livet! Jag är för självupptagen av att vara det. Jag är inne i mig själv på grund av osynliga ljuden somjag har hela tiden så därför.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 09 May 2024, 00:53 Zoidar, jag menar att jag är inte särskilt omtänksam av mig i verkliga livet! Jag är för självupptagen av att vara det. Jag är inne i mig själv på grund av osynliga ljuden somjag har hela tiden så därför.
Tinnitus?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Emotiv vinst och/eller kognitiv förlust!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, tinnitus, hörselhallucinationer, musikhallucinationer och ljudillusioner gör att jag är inne i mig själv hela tiden!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 09 May 2024, 00:56 Ja, tinnitus, hörselhallucinationer, musikhallucinationer och ljudillusioner gör att jag är inne i mig själv hela tiden!
Tinnitus kan gå att behandla med akupunktur och kinesisk medicin.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är därför jag är passiv som helst bara vill ligga eller sitta och tänka!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Zoidar, jag tror det är värre än tinnitus för det skriker inne i mitt huvud så jag tror det är kroniskt som inte går att bota.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 09 May 2024, 00:59 Zoidar, jag tror det är värre än tinnitus för det skriker inne i mitt huvud så jag tror det är kroniskt som inte går att bota.
Ja, det vet jag förstås inte.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, alla dom psykiska symptom gör att jag är introvert!
Post Reply