Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det första jag gör på morgonen är att röka runt tio cigaretter på raken för att få igång mitt hjärta!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

jaha? Ja det va värst?
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Vart fan är Nissegossen? Skulle inte han komma och hälsa på?
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13134
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Är du blockad Klangen,
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Ja, jag blev hotad att om jag inte slutar ta ifrån nissegossen så blir jag avstängd.. och det blev jag..

jag fick mitt :D
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13134
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Aha
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13134
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Du får härja här då
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Ja, vi får se.. Det finns en låt som heter "Undertow".. Den handlar om människor som hamnar i skiten för att samhället inte släpper in dom. Dom har på något sätt symboliserat något olämpligt för gruppen och måste då kämpa för sin plats..

Många som vänder sig till droger bär på något som är skamligt och förbjudet men som i mänskliga rättigheter bör ha en plats i samhället!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Min pappas nya fru menar att jag inte ser så bra som jag gör, och gav sin son, min halvbror rätt att kränka mina förmågor..
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Idag söker jag upp människor som blivit kränkta av hennes handlingar för att få den respekt jag förtjänar och att min pappa är en skamfläck som tillät en kvinna att kränka den familj som jag också tillhör.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det pågår en smutskastning just nu som jag håller på att hantera som innebär att jag bryter många av de anspråk som dom gjort som familj. Dom är en väldigt stor och populär familj och jag vill dom inget ont, men dom får inte göra illa andra.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Just nu sitter jag och väntar på mitt dubbla efternamn som nu är beviljat enligt lag. Det är idag okej att ha dubbla efternamn och att det gamla traditionerna med giftermål inte gäller.
Post Reply