Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Sex är något som rotar oss i levnadsstandard, att det blir som en acceptans för var man befinner sig och att man stannar upp för att bilda famillj.

Därför är kvinner stingsligare med vem dom har sex med och att dom därför bara har sex med män i samma eller bättre ställning eftersom att om dom blir gravid så är dom fast för livet.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

frågan är egentligen om vi verkligen stannar upp när vi har sex och att vi stannar i utveckling när vi får barn?
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Att en kvinna får barn som inte motsvarar hennes förväntningar är nog jobbigt. det är också en bidragande faktor till varför vi vill ha jämställdhet.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Kvinnans huvudsakliga uppgift är att barnen ska utvecklas med mognad och förmåga så att dom blir bra vuxna och kan föra vidare godhet snarare än den misär man ofta ser i missbruk. Missbruk blir på så sätt en oförmåga att uppnå sin potential på grund av omständigheter som förhindrar normal utveckling.

Droger är på så vis ett sätt att kunna fortsätta att känna sig normal även fast man inte är helt okej med sig själv!
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Människor som förlitar sig på andra för att få svar på sina frågor utvecklar inte karaktär och blir "tools", alltså verktyg som inte har någon egen vilja. Dom följer bara med..

Tror det fanns någon musiker som sa att "döda fiskar följer strömmen"..
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Den stora skillnaden mellan utbildning och erfarenhet är att utbildning kan säga vad som helst och kännas lätt att hitta, men riktiga intellekter söker svar på egen hand och finner sina svar erfarenhet.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Sanningen sitter i känslorna och att det är dom som talar om för oss vad som är rätt..
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Meningen med våra känslor är att tala om för oss om vi utför på rätt sätt och att människor som fastnar i psykisk ohälsa har bundit sina känslor till något som inte utvecklas. Det är som att det man blivit utsatt för inte förändras och då släpper heller inte känslorna. Människor som blir utsatta för pedofili möter något som vi människor skäms för och inte vill ta i som är ett resultat av missbruksspiralen som innebär att man inte får det man behöver som människa.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Missbruk är ett uttryck för känslor som inte har en plats i samhället och som tvingar personen att ta syntetiskt substitut eftersom att deras känslor inte tas på allvar.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Droger är coping.
Klangen Elmgren

Re: Fylletråd!

Post by Klangen Elmgren »

Droger är coping när vanliga belöningar inte infinner sig som dom ska.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Fylletråd!

Post by Fantasio »

Klangen wrote: 31 May 2023, 13:28 Ja, jag blev hotad att om jag inte slutar ta ifrån nissegossen så blir jag avstängd.. och det blev jag..

jag fick mitt :D
Nej, är du avstängd igen, Klankedinken?
Post Reply