Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Fantasio wrote: 31 May 2023, 17:05
Klangen wrote: 31 May 2023, 13:28 Ja, jag blev hotad att om jag inte slutar ta ifrån nissegossen så blir jag avstängd.. och det blev jag..

jag fick mitt :D
Nej, är du avstängd igen, Klankedinken?
Stämmer det, gråsunk.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Inget svar?

Din perversa jävel!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag förstår inte varför jag har fått plågsamma satans gåvan som gör att jag ibland ser inne i mitt inre/filmsnuttar vad folk säger om mig? Känner mig mobbad på ett Andligt Plan! Inte nog att man är mobbad utav I Verkliga Livet så ska man även vara det på Andligt Plan. Jag måste vara den konstigaste människa som andra vet om mig för jag hörde och såg i mitt inre även om det förut idag.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Du vet vad du måste göra. Om du lyssnar tillräckligt mycket så får du mycket att jobba med när du väl försöker.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tänkte för ett tag sedan vad är det jag har åstadkommit i mitt liv – ingenting, för jag har inte jobbat? Men så sa en att jag har jobbat med min psykiska sjukdom i över hela mitt liv och det är tillräckligt! Inte ens det hade jag begripit - att jag försökt bli psykisk frisk men misslyckades med detta.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: i över halva mitt liv.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det är bra när du märker att du bara kan sitta framför datorn och inte känna dig stressad.

Lugnet är det som talar för att du har det bra och öl är ett sätt att få lugn utan egentligen ha det.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

På ett sätt har jag ingenting emot att vara inlagd på psykavdelning resten av mitt liv men på ett annat sätt vill jag inte det för då kan man inte dricka öl när man vill! Där ser ni vad öl är bra - man vill vara ute i samhället för att man kan dricka öl och då kostar jag mindre för samhället för jag är inte inlagd på psyket.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12634
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Japp! Skål!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vi får skåla en annan dag för idag dricker jag faktiskt inte öl - drack igår!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det låter ju bra.. Man ska ju hålla tillbaka på sånt som är dåligt för en!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är snart nio år sedan som jag var inlagd på psyket och minns när de sa att jag skulle bli utskriven så fick jag i samma veva höra det sista från Alien på telepatiskt väg om mig att de gör fel att de vill skriva ut mig - så jag vet inte vilket är/var bäst? Det är psykiatrin och anhörigas fel som är boven i dramat från första början att jag har fått gå den här fattiga vägen i över 30 år. Allt kan väl för fan inte vara mitt fel - jag har gjort vad jag har kunnat. Jag har hållit mig inom ramarna - med andra ord, inte brutit mot lagarna.
Post Reply