Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När männen inte orkar längre här i systemet så får kvinnorna ta över, därför får kvinnor mer och mer makt över männen - se på politiken!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kärringar styr!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I det här landet i alla fall...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Männen lägger sig platt fall!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22954
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Snack! :D
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kvinnor är beskyddande också när det gäller männen. I mitt fall hamnade jag inte på gatan på grund av en kvinna - vilket jag kunde gjort under hela 12 år om jag inte haft en kvinna.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22954
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 18 Mar 2023, 23:48 Kvinnor är beskyddande också när det gäller männen. I mitt fall hamnade jag inte på gatan på grund av en kvinna - vilket jag kunde gjort under hela 12 år om jag inte haft en kvinna.
Ja, kvinnor kan va jättebra!

Undrar hur världen sett ut om den styrts av kvinnor.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Bättre värld tror jag när det gäller kärlek! Fast då hade vi inte haft Internet, bilar, kök, flygplan och sånt om kärringar hade styrt från första början.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Säkert 90 % av alla uppfinningar är skapta utav männen!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22954
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Intessant tanke oavsett. Jag har ingen direkt uppfattning i frågan.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men det är så att allt som finns i världen så är det männen som har sett till så! Kvinnor var bara där som stöttade männen som uppfann saker och ting.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22954
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Är det inte för att färre kvinnor än män forskar?
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Post Reply