Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tänker att min halvsyster också var utsatt för incest - fast jag är inte riktigt säker!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har inte träffat min halvsyster sen 2000-talet och bara det är konstigt - tycker jag! Vad jag vet så har hon två barn men hon skilde sig sen för ett antal år sedan. Annars, fattar inte hur hon som ensamstående mamma kan ha en lägenhet som kostar runt 15 tusen kronor/månad i hyra?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Minns när jag var barn så prioriterade min mamma och styvpappa min halvsyster för mig i allt fast jag var storebror. Djävla kärringar som ska vara först i allt. Inte konstigt att jag blev psykisk sjuk!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vad är det för en djävla mamma som jag hade som tycker att bögar är bra? Hon röstade alltid åt vänster - djävla kärring till mamma hade jag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, jag vet att min mamma är psykopat för hon uppfyller alla kriterierna för att vara det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min mamma och min halvsyster är maskopi med varandra!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det förklarar saken när det gäller mig! De har alltid gått bakom ryggen på mig...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När jag träffade min halvsyster och min mamma för runt 15-20 år sedan så var det så djävla krystat - de kunde verkligen anstränga sig för att spela goda människor. Har bevis på det för jag filmade dom då.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Var och hälsade på min farmor som fyller år idag. Jag grattade och berättade att jag skulle hälsa på min lillebror som också fyller år..

Den där kvinnan tror att jag är där för att misshandla henne och att hon ska ringa polisen och dessutom så hotar hon med att ropa på grannarna ska komma.. Det där tycker dom är okej, att behandla barnbarn och son som om det är okej att behandla folk hur som helst. Så jag gör detsamma, jag åker ditt och grattar henne och sen åker jag bara vidare, precis som dom förtjänar..

För övrigt.. jag har en ettui med silverskedar som jag fick av farmor när jag fyllde år som barn.. någon som vill köpa? Annars slänger jag dom..
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Slänger skiten och är mig själv.
klangen

Re: Fylletråd!

Post by klangen »

Har haft seroquel nu ganska länge och nu verkar hungern ha satt in... jag är som inte pigg och alert och vill ut och röra mig och samtidigt så känns det konstigt att jag inte ätit något trots att jag nyss stoppat i mig ett ägg, ett paket nudlar och en proteinshake..

Konstigt, undrar hur mycket jag kommer gå upp i vikt av denna?
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18454
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Fylletråd!

Post by Krokus »

Klangen,

Är din farmor dement? Dementa kan bli aggressiva.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply