Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Nä.. hon verkar ganska snurrig bara.. hon fyllde 80 idag och jag undrar om vi inte glidit isär så det var därför det var jobbigt,
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23221
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Hur många "Elona" finns det egentligen? :lol:
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 19 Mar 2023, 18:45 Klangen,

Är din farmor dement? Dementa kan bli aggressiva.
Silverskedarna jag fått av farmor har nu grannarna tagit till sina barn. Det tycker jag är bättre nyttjande än att jag ska ha dom i en dammig låda brevid sängen! Hon kanske kan ha dom till att göra oboy med?

Bara dom inte säljer dom, tänker jag :D
EvaElona

anbjnuai

Post by EvaElona »

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Fylletråd!

Post by Krokus »

Klankedinken wrote: 20 Mar 2023, 18:50
Krokus wrote: 19 Mar 2023, 18:45 Klangen,

Är din farmor dement? Dementa kan bli aggressiva.
Silverskedarna jag fått av farmor har nu grannarna tagit till sina barn. Det tycker jag är bättre nyttjande än att jag ska ha dom i en dammig låda brevid sängen! Hon kanske kan ha dom till att göra oboy med?

Bara dom inte säljer dom, tänker jag :D
Vad schysst! Och oboy som är så gott! :D
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 21 Mar 2023, 11:28
Klankedinken wrote: 20 Mar 2023, 18:50
Krokus wrote: 19 Mar 2023, 18:45 Klangen,

Är din farmor dement? Dementa kan bli aggressiva.
Silverskedarna jag fått av farmor har nu grannarna tagit till sina barn. Det tycker jag är bättre nyttjande än att jag ska ha dom i en dammig låda brevid sängen! Hon kanske kan ha dom till att göra oboy med?

Bara dom inte säljer dom, tänker jag :D
Vad schysst! Och oboy som är så gott! :D
Tack!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tror det har tjorvar till sig för mig! Det kan bli så att jag inte får skattepengarna i tid för det var nåt konstigt med det när jag skulle deklarera så jag misstänker att jag har deklarerat fel och gör man det så får man vänta extra länge på skattepengar eller? Det var nåt om mitt gamla konto som jag hade för runt 20 år sedan som jag inte visste om men har bara vagt minne om att jag sa upp kontot förra året för de ville det om man inte använder det. För på den gamla tiden hade jag aktier/fonder på det kontot men som jag inte visste att det skulle komma på deklarationen i år för att jag sa upp det gamla kontot förra året. Hade ingen aning om sånt?

Så hur är läget nu då? Ja, vinner jag inte på spel inom snar framtiden så kan jag inte betala alla mina räkningar i tid (som var tänkt annars att jag skulle betala för mina skattepengar) så därför får jag väl för första gången pantsätta prylar någon dag och lösa ut tillbaka prylarna sen när jag får skattepengarna. Sen behöver jag snart pengar till mina psyke mediciner också som kostar runt 2600 kronor/högkostnadsskyddet men kanske får betala delbetalning istället, annars - har jag alltid betalat hela summan förr i tiden?!

Jag får väl nyktra till lite nu när det börjar dra i hop sig med olika saker... levt mer eller mindre i en dimma sen ett år tillbaka så därför har jag väl tappat lite kontrollen över vissa saker. Har även kommit av mig när det gäller mina projekt!

Djävla tur att jag har tobaks lager kvar! Annars, hur fan ska man kunna röka 2-3 paket cigaretter varje dag som motsvarar kostnad av över 200 kronor/dag? Lägg till folkölen som också kostar varje vecka...

Nu när jag tänker efter så har jag ju på ett sätt legat back varje månad sen våren 1990 sen då jag fick sjukersättning för första gången. Så det här borde inte vara nån chock för mig att ligga back varje månad. Ser fram emot upprättelse och hämnd med min komet/rymd sten sen i framtiden eftersom jag bland annat aldrig fick försäkringspengarna och handikappersättning som jag i normala fall skulle ha fått om systemet hade fungerat som det skulle. Ja, som sagt - incest är ett djävla gift för jag sitter i denna soppa sen över 30 år tillbaka för att jag anklagade en i släkten för incest och fick psykiska symptom samt ett helvete i mitt liv på grund av det.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit - rättelse:

Min upprättelse och hämnd med rymd sten/komet är på andlig plan kombinerat med Aliens på telepatiskt väg.

Sen fick jag psykiska symptom för första gången i samma veva jag anklagade en i släkten för incest - därav är incest ett djävla gift som har med onda ande makter att göra.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det ordnade sig - behöver inte gå till Pantbanken den här gången heller för jag vann på Roulett. När jag vann så betade jag av en räkning och sparade lite roulett pengar och spelade igen och vann igen och betade av en räkning till och så höll jag på 5-6 gånger, så jag betade av räkningar för runt 3 tusen kronor. Ja, jag har till och med till folköl idag!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Anteckningar 1177:

Aktuellt

"Snarlikt föregående vecka. Patienten visar stolt upp sin nya smartwatch och uppger sedan att: "Han fick den för halva priset. Den kan SMSA, ringa, gå ut på internet å så vidare." U.t. skojar med patienten och säger att: "Med den storleken får den säkert in en och annan rysk satellit också", till vilket patienten hjärtligt skrattar med.".

"Psykevårdare"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag fattar inte er äventyrare som reser runt hela världen? Kan ni inte sitta still i båten? Jag har suttit och tryckt i en lägenhet i över 30 år nu och upplevt den andliga delen av världen som demoner och sånt. Jag hatar drama!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag reste under hela min uppväxt och får lida av det än idag! Därför gillar jag inte att röra på mig...
Post Reply