Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Fint
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tillexempel, när det gäller prylar så brukar jag alltid vara ett steg före efter min budget!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I alla fall i några år - sen kommer de andra i kapp mig hela tiden!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet tillexempel prylar som inte finns ute i marknaden! Redan för runt tio år sedan vet jag att man har uppfunnit teleportering - man kunde teleportera en burk några meter. Sen en annan sak som jag vet som finns men inte tillgängligt för vanliga människor att det finns en pryl man kan kasta genom en vägg och massa sådana saker visste jag redan för länge sen att det finns.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Nice
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, jag var i det tillståndet som jag kunde önska allt vad jag ville så idag önskar jag Z ska få en vinstlott eller något så han blir stenrik!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag bryr mig om Er psykisk sjuka ska ni veta! Jag själv har aldrig varit frisk men jag förstod inte det förrän jag var vuxen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min mamma brände mig våren 1990 men hon skulle bränt mig redan efter trafikolyckan år 1976 när jag var fem år gammal.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Så hade jag kanske varit mer anpassad efter muppar men i stället skulle jag skola med genier i klassen!
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Sist jag spela chicago med morsan fick jag färgstege 2 gånger och fyrtal en gång. Sån tur har jag aldrig när det kommer till trisslotter
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Och såklart blev jag utfryst utav genierna i skolan!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det märkliga med den klassen jag gick på var att han som fick högst betyg i hela kommunen knarkade och han som inte hade en endaste frånvaro från lektioner under tre år fick sämst betyg.
Post Reply