Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skriver fel ibland ser jag men jag dricker öl, ha överseende om det - tack!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vem vet vad 15 minuter hit och dit i systemet gör - man kanske hade sex utan att man vet om det? Så tänker jag ibland. 1970–1980-talet är det mycket mörker som jag inte vet vart det tog vägen? Men har några slags flashback ibland från den tiden. Tillexempel, jag var i badhuset med skolklassen och i duschen så kan jag ha varit utsatt men vet inte? Vad jag vet idag i alla fall är att jag är oskuld där bak och har heterosexuell läggning - kan aldrig tänka mig kuk.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Under mina första 20 åren i mitt liv så gick det i racingfart så jag inte ens kunde reflektera mitt liv en sekund ens! Om jag var som Ninja när jag var barn då förstår man hur snabbt allting gick.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tror inte att jag har varit utsatt för sexuella övergrepp när jag var barn men man kan tro det eftersom det var/är som det var/är med mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det var trafikolyckan som gjorde att det blev sådana efterverkningar när det gäller mig senare i livet. Typ, samma beteende mönster som de som har varit utsatt för sexuella övergrepp när de var barn.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Så jag har bara liknande samma beteende som de som har varit utsatt för sexuella övergrepp fast jag inte har varit det utan var i stället utsatt för en trafikolycka när jag var fem år gammal.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag bara forskar mig själv som person som har varit utsatt för en trafikolycka och mist mjälten! Samt fick diagnosen schizofreni med psykos våren 1990 när jag var 18 år gammal.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: mist mjälten när jag var 5 år gammal år 1976
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, vart tog filmregissören David Lynch vägen? Han var ju expert på sådana här psykiska sjuka människor på sin tid. - "Lukta på min fitta så får du en tia!". Bara ett exempel. David lynch var ju jättehäftig person på denna planet Jorden!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag älskar David Lynch, för han är min idol - för alltid! Tycker alltid vi är på samma nivålängd på något sätt.

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Notera: att man måste skilja på verklighet och fantasi! Fantasier är filmer som man kan gå utanför ramarna men i verkligheten så måste man hålla sig till ramarna.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: inom ramarna
Post Reply