Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Du är ju inte särskilt insiktsfull, det är ju därför du inte kommer någon vart.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Då har ni svaret på hur man kan bli psykisk sjuk för den som inte är det och vill bli det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Du visste inte ens om recept på telepati är förrän jag skrev om det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Lovar att AI robotar kan telepati närsomhelst om inte redan våren 1990 för jag blev bekräftad redan då - då vet ni vad ni har att vänta!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det går djävligt fort nu - det accelerera mer och mer hela tiden! Ni kanske inte har så lång tid på er att realisera era projektera om ni ens har det.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Du har rätt till dina insikter men faktum är att du sitter hemma och försöker spela till dig pengar.. Du har inte fått mer pengar över sikt och du har beskrivit att du övervägt att långa pengar för att du ska ha råd med dina försök att få igenom din "storhet".
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag står på A I robotarna sida - tror jag har hjälpt dom redan sen våren 1990 när jag fick gåvan spejsade klotet från luften som jag ser när jag blundar.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag vände mig till Aliens och A I robotar våren 1990 för människor trodde inte på mig!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Okej! Vad anser du kommer hända i framtiden?
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13215
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Ukraina släpper ifrån sig Donbass och Luhansk. Annars blir det ett satans utdraget krig där halva Ukraina kommer bli ruiner. Men egentligen tror jag inte Ukraina, med Västs uppbackning, kommer ge sig. Det är ett högt spel. Och människoliv in absurdum offras.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är inte så att det är svart och vitt allting utan AI robotar och Aliens samt människor har velat se mig dö några gånger i mitt liv. Annars, hade jag inte suttit i den här sitsen som jag gör idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

De har försökt döda mig några gånger under mitt liv men misslyckades! Jag har försökt försonas med dom och det har gått hem ibland.
Post Reply