Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36657
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Väger mig på söndagar. Glömde bort det förra söndagen men hoppade glatt upp på vågen idag, då jag känner mig lite smalare.

Det visade sig att det var tvärtom. Jag väger idag mer än nånsin. På 86kg slår jag mitt personliga rekord med tre kilo.

Känns hemskt att jag tänker på vad jag äter hela tiden men ändå går upp I vikt. Unnade mig ett litet glasspaket i fredags. Det är väl det som syns på vågen idag. Är så less på det!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Tryckte i mig två Ben Jerry. Ja, ingen bra dietdag helt enkelt.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Dagens fail

Post by Koi »

Vaknadw 03 igen. Nån sa godmorgon ytill mig
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58232
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Dagens fail

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58232
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Dagens fail

Post by Nissegossen »

Koi, lägg dig och sov, tror du är fullpumpad med medicin.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36922
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Dagens fail

Post by Geta »

Det var datahaveri på labbet men jag fick ta mitt långtidsblodsocker
ändå.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Tappade min ena sladdlösa hörlur när jag var ute och gick. Den tycks ha studsat ut på en gräsmatta. Kunde inte hitta den. Osannolikt! Letade säkert en kvart med mobillampa, men nix.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8164
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Dagens fail

Post by wasp »

Var till privat läkarmottagning igår. Sedan jag fått min vaccindos såg jag att pennburken på skrivbordet innehöll minst 20 likadana pennor med logga på. Frågade om jag kunde få en 'reklampenna', men svaret blev: Nej! Pennor får du köpa själv! Sneaky!!
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36657
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Köpte en sån där liten apparat som ska ta bort noppror på kläder. Av märket Philips. Den funkar ju inte alls.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6511
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Dagens fail

Post by Hercules723 »

wasp wrote: 11 Oct 2022, 04:33 Var till privat läkarmottagning igår. Sedan jag fått min vaccindos såg jag att pennburken på skrivbordet innehöll minst 20 likadana pennor med logga på. Frågade om jag kunde få en 'reklampenna', men svaret blev: Nej! Pennor får du köpa själv! Sneaky!!
Jag brukar köpa bic-pennor på Clas Ohlson. Gillar dem.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36657
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Jag måste också köpa pennor. Har bara två stycken som fungerar. Tycker mest om bläckpennor som glider smidigt över papperet.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Äta en chokladkaka på Espresso house och en mazarin på coop.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply