Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Dagens fail

Post by Zoidar »

Vad har ni misslyckats med idag?

Idag hoppade jag över att träffa en klient. Hade egentligen två på schemat.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dagens fail

Post by Krokus »

Vet inte riktigt om utebliven träning räknas som fail? Den psykiska orken fanns inte där idag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Dagens fail var att jag smorde in hela kroppen i en kräm som doftar alldeles för starkt. Biotherm. Fick den i julklapp förra året. Nu orkar jag inte duscha bort krämen..
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Dagens fail

Post by Fantasio »

Jag kom aldrig iväg till mataffären för att köpa dagens varma lunchlåda. Attans!
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5672
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Dagens fail

Post by Swesanne »

memphis wrote: 04 Mar 2022, 21:35 Dagens fail var att jag smorde in hela kroppen i en kräm som doftar alldeles för starkt. Biotherm. Fick den i julklapp förra året. Nu orkar jag inte duscha bort krämen..
Vilken sort var det? Biotherm brukar dofta fint..
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Ben Jerry's mintglass gillade jag. Den är svår att få tag på.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
1Dave
Germaniummedlem
Posts: 3233
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: Dagens fail

Post by 1Dave »

Fick förmodligen vara med på foto.. på trafiksäkerhetskamera på vägen till hemstaden. Först trodde jag det blänkte i nått insåg efter ett tag vad det var.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

1Dave wrote: 04 Mar 2022, 23:01 Fick förmodligen vara med på foto.. på trafiksäkerhetskamera på vägen till hemstaden. Först trodde jag det blänkte i nått insåg efter ett tag vad det var.
Om du blev fotad är det en stark ljusblixt. Solen kan blänka i glaset på kameran så man tror man blivit fotad.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
1Dave
Germaniummedlem
Posts: 3233
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: Dagens fail

Post by 1Dave »

Kan ju hoppas att det bara blänkte till. Men är rätt inställd på några tusen i böter.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

1Dave wrote: 05 Mar 2022, 17:20 Kan ju hoppas att det bara blänkte till. Men är rätt inställd på några tusen i böter.
Ja svårt ibland att veta. Jag trodde jag blivit fotad en gång, men var tydligen solen som blänkte. Min farsa sa att blir man fotad är det en tydlig och stark blixt som även syns dagtid.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Jag blev fotograferad en gång. Jag såg tydligt blixten. Körde 5 km för fort, det kostade mig 1700kr. Det var mammas bil jag körde, men de hittade mig i passregistret. De kollade väl hennes barn i fösta hand.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dagens fail

Post by Krokus »

Dagens fail måste ha varit att jag inte åt upp min frukost. Efter en stund tappade jag aptiten.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply