Dejt-tråden

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36296
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dejt-tråden

Post by memphis »

Det bästa är att man inte vet vad som kommer att hända i framtiden. Jag letar inte efter en pojkvän men om han en dag står framför mig kommer jag nog att bli kär och kasta mig in i det.Jag måste vara kär för att dejta. Gillar det inte annars.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Dejt-tråden

Post by Fantasio »

Jag har glömt bort hur det känns att vara kär. Kvinnan jag ville ha fick jag aldrig.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18401
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dejt-tråden

Post by Krokus »

Något jag längtar efter just nu är att komma hem, övertala sambon att gå ut på en promenad ensam, så att jag kan gå på toa! Haha! Ni som är singel vet kanske inte hur jobbigt det är, när det är dålig ljudisolering till badrummet och inte vara ensam hemma. :lol:


Image
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36595
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Dejt-tråden

Post by Geta »

I min förra lägenhet hördes allt som grannen gjorde på toaletten.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18401
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dejt-tråden

Post by Krokus »

Haha, vad jobbigt! Jag har också bott så, hörde när grannen sjöng när han duschade.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22850
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dejt-tråden

Post by Zoidar »

Försökt bjuda ut en tjej på fika. Messade henne idag på FB. Vet dock inte hur aktiv hon är på FB, så tar kanske tid innan hon läser det. Har inte hennes nummer.

Edit: inte varit online sedan 2019... :|
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Dejt-tråden

Post by Nobel »

Roligt! Mindre roligt att hon inte är så aktiv där. Finns det något annat sätt ni kan få kontakt på? Skicka ett brev? :lol:
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22850
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dejt-tråden

Post by Zoidar »

Nobel wrote: 08 Aug 2021, 16:43 Roligt! Mindre roligt att hon inte är så aktiv där. Finns det något annat sätt ni kan få kontakt på? Skicka ett brev? :lol:
Jag kan väl googla fram hennes nr. och smsa. Känns bara lite för påträngande.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13068
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Dejt-tråden

Post by amandara »

Jag hoppas att mannen i mitt liv bara ska trilla fram framför mina fötter. Jag har redan utsett honom. Rätt vad det är får jag take action men den tiden är inte nu. Men jag behöver honom i mitt liv nu. Eller inom de närmaste åren.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22850
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dejt-tråden

Post by Zoidar »

Det är väl inte mig du utsett Amandara?
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13068
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Dejt-tråden

Post by amandara »

Jo det kan vara så😄. Vänta bara när jag börjar flytta fram mina positioner 😉
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22850
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dejt-tråden

Post by Zoidar »

amandara wrote: 08 Aug 2021, 19:57 Jo det kan vara så😄. Vänta bara när jag börjar flytta fram mina positioner 😉
:mrgreen:
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Post Reply