Dejt-tråden

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7968
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Dejt-tråden

Post by Richard »

zoegas wrote: 24 Sep 2021, 01:43 Jag har aldrig varit på en dejt. Det har gått annorlunda till ;) Typ hej jag vill knulla med dig. :lol:
Så är det oftast för mig också. Jag umgicks t.ex med en väninna som helt plötsligt frågade; -Ska vi knulla? Eller; -Vill du ha en avsugning?

Jag brukar behöva en rak fråga om sex, eftersom jag inte kan tolka sådana signaler annars. En tjej jag träffade på Flashback frågade (innan vi hade träffats) om vi skulle knulla när hon kom o hälsade på mig, fastän vi inte var ihop. Jag drar mig dock för att själv ta första steget...

Fast när jag varit ihop med tjejer så är det enklare att tolka om man vill ha sex.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Dejt-tråden

Post by Klankedinken »

Richard wrote: 24 Sep 2021, 13:54
zoegas wrote: 24 Sep 2021, 01:43 Jag har aldrig varit på en dejt. Det har gått annorlunda till ;) Typ hej jag vill knulla med dig. :lol:
Så är det oftast för mig också. Jag umgicks t.ex med en väninna som helt plötsligt frågade; -Ska vi knulla? Eller; -Vill du ha en avsugning?

Jag brukar behöva en rak fråga om sex, eftersom jag inte kan tolka sådana signaler annars. En tjej jag träffade på Flashback frågade (innan vi hade träffats) om vi skulle knulla när hon kom o hälsade på mig, fastän vi inte var ihop. Jag drar mig dock för att själv ta första steget...

Fast när jag varit ihop med tjejer så är det enklare att tolka om man vill ha sex.
Jag är ganska lik och en fråga jag har är varför tjejer är så stingsliga över deras kroppar?! Jag har hört att de flesta tjejer inte tycker dom är snygg.. Dom flesta tjejer är snygg.. Idag såg jag en snygg tjej som gick.. Henne ville jag gå fram till men det hände inget.. Det är jätte konstigt det där..
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7968
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Dejt-tråden

Post by Richard »

Jag tycker det verkar sån hets med hur man ska se ut numera, jag bryr mig inte så mycket om det. Visst vill jag vara välkammad o använder lite gel i håret när jag går ut eller står framför kameran. Jag gick ner i vikt mest ofrivilligt också, o för att slippa diabetes, en bonus bara att en del tycker att man ser bättre ut...

Men min syster går t.ex på nagelsalong o har förstorat läpparna, o hon är redan sambo. Kan man inte acceptera en som man är i grunden? Hennes sambo är dock väldigt klok, han har sagt att han lämnar henne om hon skulle förstora brösten.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12243
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Dejt-tråden

Post by zoegas »

Klankedinken wrote: 24 Sep 2021, 14:03
Richard wrote: 24 Sep 2021, 13:54
zoegas wrote: 24 Sep 2021, 01:43 Jag har aldrig varit på en dejt. Det har gått annorlunda till ;) Typ hej jag vill knulla med dig. :lol:
Så är det oftast för mig också. Jag umgicks t.ex med en väninna som helt plötsligt frågade; -Ska vi knulla? Eller; -Vill du ha en avsugning?

Jag brukar behöva en rak fråga om sex, eftersom jag inte kan tolka sådana signaler annars. En tjej jag träffade på Flashback frågade (innan vi hade träffats) om vi skulle knulla när hon kom o hälsade på mig, fastän vi inte var ihop. Jag drar mig dock för att själv ta första steget...

Fast när jag varit ihop med tjejer så är det enklare att tolka om man vill ha sex.
Jag är ganska lik och en fråga jag har är varför tjejer är så stingsliga över deras kroppar?! Jag har hört att de flesta tjejer inte tycker dom är snygg.. Dom flesta tjejer är snygg.. Idag såg jag en snygg tjej som gick.. Henne ville jag gå fram till men det hände inget.. Det är jätte konstigt det där..
Det är catcalling att gå fram. Brudar hatar sånt.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Dejt-tråden

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 24 Sep 2021, 14:28
Klankedinken wrote: 24 Sep 2021, 14:03
Richard wrote: 24 Sep 2021, 13:54

Så är det oftast för mig också. Jag umgicks t.ex med en väninna som helt plötsligt frågade; -Ska vi knulla? Eller; -Vill du ha en avsugning?

Jag brukar behöva en rak fråga om sex, eftersom jag inte kan tolka sådana signaler annars. En tjej jag träffade på Flashback frågade (innan vi hade träffats) om vi skulle knulla när hon kom o hälsade på mig, fastän vi inte var ihop. Jag drar mig dock för att själv ta första steget...

Fast när jag varit ihop med tjejer så är det enklare att tolka om man vill ha sex.
Jag är ganska lik och en fråga jag har är varför tjejer är så stingsliga över deras kroppar?! Jag har hört att de flesta tjejer inte tycker dom är snygg.. Dom flesta tjejer är snygg.. Idag såg jag en snygg tjej som gick.. Henne ville jag gå fram till men det hände inget.. Det är jätte konstigt det där..
Det är catcalling att gå fram. Brudar hatar sånt.
Vette fan ja.. Känns som dom lockar med det.. Jävla skumt om dom vickar på häcken så blir dom sur när man går fram?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35499
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dejt-tråden

Post by memphis »

När jag är ute och går med vovven är det ganska ofta både killar och tjejer som pratar med mig. Det är smidigt med hund på det viset, det är lätt att få kontakt, för det sköter min hund. Men jag rekommenderar dig inte att skaffa en hund Klankedinken. Det är för jobbigt. Kanske kan du vara hundvakt däremot?
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Dejt-tråden

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 24 Sep 2021, 15:22 När jag är ute och går med vovven är det ganska ofta både killar och tjejer som pratar med mig. Det är smidigt med hund på det viset, det är lätt att få kontakt, för det sköter min hund. Men jag rekommenderar dig inte att skaffa en hund Klankedinken. Det är för jobbigt. Kanske kan du vara hundvakt däremot?
Tycker inte om att ha ansvar för hundar.. Då måste man anpassa sig efter dom, det vill jag inte.. Morsan har försökt..
Post Reply