Filmhörnan
Moderator: Moderator 1
Re: Filmhörnan
Såg Den of thieves 2 idag. Den var rätt bra. 7/10

Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Lars Hammar med fru blev bjudna till Haga slott på middag hos Victoria och Daniel.Geta wrote: ↑26 Dec 2024, 21:36 Den här filmen har haft flest biobesökare under året:
https://www.svtplay.se/video/KZm2wvv/den-sista-resan
![]()
Boxen jag beställde har utgått ur sortimentet. Det var "Death Wish" 2-5. Nu har jag beställt de tre första separat från Ginza. Återstår att se om de kommer, bara ettan fanns i lager.
Idag hämtade jag ut de tre första "Death Wish"-filmerna. Såg alla tre på raken idag. Trean var bättre än jag mindes.
Johnny Depp's dotter har halkat in i karriären på ett unikt bananskal. Hon är då inte nån hantverkare.
Jaså, det måste jag kolla upp. Visste inte ens att han hade en dotter. Har nu kollat o hon var med i "Nosferatu".
idag har jag tittat på "Gudfadern". Sak nog se tvåan senare idag och trean imorgon.
Den där Nosferatu var bra. William Defoe storspela.
Nu har jag beställt två filmer från Ginza. Det blev "Alien: Romulus" och "Furiosa: A Mad Max saga". Beställde även ett TV-spel.