Porr?

Moderator: Moderator 1

Post Reply

Kollar du på porr?

1. Ja
3
38%
2. Nej
5
63%
 
Total votes: 8

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Porr?

Post by Klankedinken »

Jag undrar hur jag hade blivit om jag inte hade porr i mitt liv.. Det är som att jag inte har några känslor för tjejer för jag kastar bort dem genom att ge en annan snubbes kuk min orgasm..

Klart man gillar att se porrfilm men jag tror man blir skadad.. det är lite som att man underkastar sig en annan man..
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Porr?

Post by memphis »

Jag tittar inte på porr. Tycker att det känns nedvärderande och sunkigt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Porr?

Post by Klankedinken »

Ja.. inte för att det man ser är nedvärderande utan mot tittaren!
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Porr?

Post by memphis »

Ja så känner jag också. Har inte mycket intresse av porr, men det finns erotiskt material som jag uppskattar.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12265
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Porr?

Post by zoegas »

Det är din ålder klunken. Du får bara negativa svar härifrån. Du är inte konstig. Ju äldre du blir desto äckligare blir världen.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12265
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Porr?

Post by zoegas »

Du måste tro mig när jag säger - Det är oxy.. Ju mer tilltalande du ser, ju mer känns den 4 sekunders orgasmen. Vi är fan bara här för att fortplanta oss. Och ju äldre du blir, de mindre chans kan du försvara din åkomma. Darwin var ingen nihilist. Eller fatalist. Och du kan inte hitta din väg från papper någon skrivit. Du kan inte kategorisera dig. Du måste få ett större perspektiv. Och det kommer du få.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Porr?

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 20 Apr 2022, 19:26 Du måste tro mig när jag säger - Det är oxy.. Ju mer tilltalande du ser, ju mer känns den 4 sekunders orgasmen. Vi är fan bara här för att fortplanta oss. Och ju äldre du blir, de mindre chans kan du försvara din åkomma. Darwin var ingen nihilist. Eller fatalist. Och du kan inte hitta din väg från papper någon skrivit. Du kan inte kategorisera dig. Du måste få ett större perspektiv. Och det kommer du få.
haha.. jag vet paradoxen..

I början är man ung och färsk men inget perspektiv..

Ju äldra man blir så tappar man fysiskt och psykiskt men man har lärt sig saker för att kompensera..
Det är lärdomarna som gör äldre värdefulla..
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7971
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Porr?

Post by Richard »

Har inte tittat på porr på sen lite längre än ett år sen, inte haft sex heller. Är nästan helt asexuell.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Porr?

Post by Klankedinken »

Då får du börja igen för det är så härligt! Vill du ha ett förslag?

Vad gillade du förut?
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7971
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Porr?

Post by Richard »

Jag var lite svag för lite mulliga tjejer med stora tuttar, inte feta, men lite mulliga. Kanske för att nästan alla mina sex på riktigt har varit med lite mulliga tjejer.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Porr?

Post by Klankedinken »

Ok.. Jag har inte någon typ specifikt men brukar fundera på vem "modellen" är lik i verkligheten som jag kanske är attraherad av..

"mulliga" brukar på porrspråk kallas för kurviga och de flesta kvinnorna i porr "som är framgångsrik" har snygga proportioner.. Dom är vackra och sexiga, oftast mycket finare än de flesta tjejer du träffar på under en dag..
Post Reply