När fick du ligga sist?

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

Post Reply

Har det blivit nått i sängabingen?

I år
2
14%
2 år sedan
0
No votes
3 år sedan
1
7%
4 år sedan
2
14%
5 år sedan
1
7%
6 år sedan
0
No votes
7 år sedan
0
No votes
Över 7 år sedan
8
57%
 
Total votes: 14

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12247
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

När fick du ligga sist?

Post by zoegas »

Runka räknas inte
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: När fick du ligga sist?

Post by Klankedinken »

Fan du lura mig zoegas! Jag trodde du skulle svara på din egna fråga och då röstade jag!

Fyfan för dig!
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: När fick du ligga sist?

Post by Richard »

4 år sen...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: När fick du ligga sist?

Post by Klankedinken »

Folk lurar mig hela tiden.. jag är som en idiot som köper det.

Nu var det en snubbe som tyckte jag skulle köpa ett trumset och då gjorde jag det..

Jävla lurendrejeri!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12247
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: När fick du ligga sist?

Post by zoegas »

Där finns ju faktiskt en knapp under där man kan kolla resultatet. Du hade inte behövt rösta.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: När fick du ligga sist?

Post by Klankedinken »

Var du inte nyfiken på mig?
RutgerJönåker
Kopparmedlem
Posts: 56
Joined: 21 Mar 2023, 21:41

Re: När fick du ligga sist?

Post by RutgerJönåker »

15 år sedan och det lär aldrig hända igen. :cry:
Som ful, introvert och enstöring är det ingen som vill ta i en, inte ens med tång.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: När fick du ligga sist?

Post by Zoidar »

RutgerJönåker wrote: 31 Mar 2023, 23:40 15 år sedan och det lär aldrig hända igen. :cry:
Som ful, introvert och enstöring är det ingen som vill ta i en, inte ens med tång.
Inte precis som det är "the end of the world" om jag får säga. Jag säger det i all välmening. Finns mycket i livet som väger lika tungt eller tyngre än sex. Jag säger det så du inte ska överdramatisera det hela. Det är liksom vad det är, inte värre än så. Ser vi oss som offer, blir det liksom en skopa extra lidande på toppen, om du förstår vad jag menar.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
RutgerJönåker
Kopparmedlem
Posts: 56
Joined: 21 Mar 2023, 21:41

Re: När fick du ligga sist?

Post by RutgerJönåker »

Zoidar wrote: 01 Apr 2023, 00:49
RutgerJönåker wrote: 31 Mar 2023, 23:40 15 år sedan och det lär aldrig hända igen. :cry:
Som ful, introvert och enstöring är det ingen som vill ta i en, inte ens med tång.
Inte precis som det är "the end of the world" om jag får säga. Jag säger det i all välmening. Finns mycket i livet som väger lika tungt eller tyngre än sex. Jag säger det så du inte ska överdramatisera det hela. Det är liksom vad det är, inte värre än så. Ser vi oss som offer, blir det liksom en skopa extra lidande på toppen, om du förstår vad jag menar.
Jag förstår vad du menar men jag håller inte med fullt ut. För mig är sex mer än en snabbis. För mig är det lika mycket tillit som närhet, något som två personer delar med varandra. (I en relation alltså)
Låter det klyschigt? Kanske.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: När fick du ligga sist?

Post by Zoidar »

RutgerJönåker wrote: 01 Apr 2023, 23:39
Jag förstår vad du menar men jag håller inte med fullt ut. För mig är sex mer än en snabbis. För mig är det lika mycket tillit som närhet, något som två personer delar med varandra.
Låter det klyschigt? Kanske.
Jag håller med dig. Fast man kan ha både tillit och närhet utan sex. Det är ju menat att vara något fint.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Post Reply