Facebook

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58607
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Facebook

Post by Nissegossen »

Har ingen Facebook spärrade den för ett antal år sedan, har glömt lösenordet varför jag varken kan öppna eller radera den
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36955
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Facebook

Post by memphis »

Jag är nästan aldrig på Facebook men har ett konto och ca 30 medlemmar. Jag vill inte vara där för jag gör bara bort mig i sociala media. Har kontot mest för familjen och använder messenger till att kommunicera med dem ibland.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17805
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Jag försöker dra ihop ett gäng som ska äta mat till minne av en vän. Vi blir bara två om det första föreslagna datumet går igenom. Att det ska vara så svårt att hitta en tid som passar alla.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Facebook

Post by Cosmos »

Det är mycket svårare nuförtiden att bestämma tider med folk än förr. På 70-talet var det bara att ringa på när som helst utan förvarning och vara välkommen.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8239
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Facebook

Post by Richard »

Kan inte skala potatis...

Det skulle man kunna i 1:a klass, men jag bara gjorde en fyrkant av potatisen istället.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37187
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Facebook

Post by Geta »

En överkomlig brist.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23459
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Facebook

Post by Zoidar »

Ät med skal.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37187
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Facebook

Post by Geta »

zoegas hörde av sig på Viska.1 och påstod att Viska 3.1 är stendött när
medlemmarna äter potatisskal. :D Han smyger här i buskarna.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23459
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Facebook

Post by Zoidar »

Geta wrote: 13 Jun 2021, 15:27 zoegas hörde av sig på Viska.1 och påstod att Viska 3.1 är stendött när
medlemmarna äter potatisskal. :D Han smyger här i buskarna.
:lol:
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36955
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Facebook

Post by memphis »

Tycker att Facebook är en enda stor skrytmaskin. Folk skryter med sina resor och sina förnäma måltider.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Facebook

Post by Cosmos »

Huvudet på spiken. FB är en plats för ömsesidig beundran. Och alla foton på mat! Jag bryr mig inte om vad folk äter. Inte heller hur de renoverar sina fina hus med badplatser och verandor. OBS! Inte avundsjuk. Skulle inte vilja bo i ett hus.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6622
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Facebook

Post by Hercules723 »

Exakt, inte heller avundsjuk. Känns inte bra med ett stort hus om man bor ensam. Det blir på tok för stort. Jag har testat!
Post Reply