Facebook

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Facebook

Post by Richard »

Jag har fått en massa kemiintresserade indier som vänner. Jag gick med i en kemigrupp för studerande, för att ev. kunna svara på frågor, majoriteten i gruppen var från Indien.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Jag har idag publicerat på Facebook, en kul låt med Eddie Meduza. Gjorde det för att kände för det. Jag har i skrivande stunt bara fått en like, men det är inte det som driver mig att skriva. Jag gör det för mitt välbefinnande, hur konstigt det än må låta.
User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7844
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Facebook

Post by wasp »

Fantasio wrote: 25 Aug 2022, 23:46 Jag har idag publicerat på Facebook, en kul låt med Eddie Meduza. Gjorde det för att kände för det. Jag har i skrivande stunt bara fått en like, men det är inte det som driver mig att skriva. Jag gör det för mitt välbefinnande, hur konstigt det än må låta.
Eddie Meduza är nog inget klickmonster på fb!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Jag fick frågan via messenger eller vad det heter på Facebook. Tyckte att hon verkade ytligt bekant. Men hon skrev lite konstigt där. Hon frågade mig var jag bodde o jag uppgav gatan. Sedan skrev hon "jag bor Norrköping. Vad du". Jag frågade vad hon menade o fick en motfråga: "Vadå"? Troligen lider hon av ett förståndshandikapp som många andra av mina vänner är på Facebook.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Facebook

Post by Zoidar »

Blev irriterad igen på Facebook. Tog bort min länk till FB.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12247
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Facebook

Post by zoegas »

Mitt VR-headset har facebooktvång. Det är något som kommit till, efter jag köpt det. :evil: :evil:
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Facebook

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 08 Sep 2022, 07:02 Mitt VR-headset har facebooktvång. Det är något som kommit till, efter jag köpt det. :evil: :evil:
Skit sånt!
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7844
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Facebook

Post by wasp »

Facebook hade låst mitt konto igår, bara för att jag köpt ny mobil och de trodde att den enheten var en främmande människa som kommit över mitt lösen ord. Via mailen ordnade jag så att de skickade en säkerhetskod (6 siffror) via SMS. Det löste sig, men de tvingade mig att byta lösenord. Att det ska krångla så, bara för att jag bytt till en Samsung mobil!
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12916
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Facebook

Post by amandara »

Jobbigt sånt där. Strul.
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1634
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: Facebook

Post by Safir »

wasp wrote: 26 Sep 2022, 04:11 Facebook hade låst mitt konto igår, bara för att jag köpt ny mobil och de trodde att den enheten var en främmande människa som kommit över mitt lösen ord. Via mailen ordnade jag så att de skickade en säkerhetskod (6 siffror) via SMS. Det löste sig, men de tvingade mig att byta lösenord. Att det ska krångla så, bara för att jag bytt till en Samsung mobil!
Låter konstigt. Jag råkade inte ut för det med min nya mobil men jag har iofs 2FA.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 56943
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Facebook

Post by Nissegossen »

Har försökt radera kontot
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Facebook

Post by Koi »

Jag har inga offentliga inlägg kvar. Gjorde allt privat. Fick massa likes och kommentarer från föreställande ryska kvinnor. Kan ingen ryska. Raderade och blockerade och gjorde mitt konto helt privat.
Post Reply