Facebook

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7851
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Facebook

Post by wasp »

Koi wrote: 30 Sep 2022, 20:48 Jag har inga offentliga inlägg kvar. Gjorde allt privat. Fick massa likes och kommentarer från föreställande ryska kvinnor. Kan ingen ryska. Raderade och blockerade och gjorde mitt konto helt privat.
Hackad???
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Facebook

Post by Koi »

wasp wrote: 01 Oct 2022, 06:24
Koi wrote: 30 Sep 2022, 20:48 Jag har inga offentliga inlägg kvar. Gjorde allt privat. Fick massa likes och kommentarer från föreställande ryska kvinnor. Kan ingen ryska. Raderade och blockerade och gjorde mitt konto helt privat.
Hackad???
Nä. Hann nog aldrig bli det. Raderade kommentarerna och blockade personerna. Sen dess har jag inga offentliga inlägg
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Jag la ut en fråga på FB om någon ville följa med mig ut och äta kinabuffé. En äldre kvinna har svarat att hon kommer. Kontaktade en annan person i helgen eller när det nu var via messenger. Han ville haka på han också.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Facebook

Post by Koi »

Fantasio wrote: 21 Feb 2023, 23:43 Jag la ut en fråga på FB om någon ville följa med mig ut och äta kinabuffé. En äldre kvinna har svarat att hon kommer. Kontaktade en annan person i helgen eller när det nu var via messenger. Han ville haka på han också.
Vad gott. Kul att folk svarar.
User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7851
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Facebook

Post by wasp »

Har kontakt med två gamla klasskompisar via Facebook messenger. En av dem skickade klassfotot från åk 3 i gymnasiet, Vasaskolan här i Gävle till mig via en scanner och dator. Fotot är 47 år gammalt. Kul!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Det blir förmodligen att gå ensam på kinaretaurangen. Bara en äldre kvinna som vill följa med. Hon är inte att lita på, så jag räknar inte med henne. Nåja, jag kan gå själv.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Facebook

Post by Koi »

Rensade mina kontakter på Facebook för en vecka sedan. Tog bort drygt 160 kontakter. Lite drygt 220 kvar.

Nu har jag flyttat Facebookappen. Gömt den för mig själv. Skriver bara massa konstiga saker som jag får ta bort efter att jag fått kommentarer eller reaktioner som jag inte vill ha på inläggen. Mest skratt emojis.

Vill inte göra mig ovän med folk eller att de blir oroliga.

Så nu är det inget mer Facebook för mig på ett tag.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4671
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Facebook

Post by Cosmos »

Skriver sällan något själv på FB men svarar på väldigt mycket. Men nu har jag köpt en riktig värstingmobil som tar helt otroligt bra bilder så jag har lagt in några st.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1634
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: Facebook

Post by Safir »

Jag har bara drygt 60 facebookvänner. En del har flera hundra, fattar inte hur man kan ha så många. :shock:
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35994
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Facebook

Post by Geta »

Det ska vara tecken på narcissism att ha många Facebookvänner.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Facebook

Post by Richard »

Jag har ca 15 indier som vill att jag ska hjälpa dom med kemiläxorna...

Sen är det ju olika, en del väljer att bara ha sina allra närmaste medans en del har alla de sagt hej till.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35994
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Facebook

Post by Geta »

Kändisar har nästan 5000 vänner på Facebook. Där gränsen går.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply