Facebook

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18585
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Facebook

Post by Krokus »

Cosmos wrote: 10 Feb 2024, 20:43
Krokus wrote: 27 Jan 2024, 13:40 Antagligen. Men Cosmos får ju meddelanden från gubbar på Facebook.
?
Minns inte exakt nu, i vilket sammanhang jag skrev så. Men du är väl gay? I så fall är det rätt konstigt att gubbar försöker ragga på dig. 8-)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Jag brukar lägga upp något en gång i veckan ungefär. Jagar inte likes, ser det som förströelse. Titta på bilder på matrester och en och annan orörd måltid. Och så söta katter som en kompis lägger upp i tid och otid.
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1683
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: Facebook

Post by Safir »

Fantasio wrote: 22 Feb 2024, 19:08 Jag brukar lägga upp något en gång i veckan ungefär. Jagar inte likes, ser det som förströelse. Titta på bilder på matrester och en och annan orörd måltid. Och så söta katter som en kompis lägger upp i tid och otid.
Tips: Freja & Svea Macaw
Det är två aror som ägaren tränat att flyga fritt utomhus. Underbart att se!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Tack för tipset, Safir.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8201
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Facebook

Post by Richard »

Jag lägger sällan upp nått på min Facebook numera. Följer massvis med astronomi-/fysik-sidor som rekommenderar intressanta artiklar.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Facebook

Post by Fantasio »

Jag har fått en inbjudan till ett evenemang. Påskbordsbuffé i grannstaden Söderköping. Jag antar att de andra åker buss, det är mest grabbarna från min sysselsättning som ska dit och de har inget körkort. Att resa med kollektivtrafiken inom staden går att betala för med bankkort, borde vara likadant, fast dyrare, på landsortsbussarna. Kan man äta sig mätt om man inte äter ägg? Funderar på att klicka i att jag kommer.
Post Reply