Är du nöjd med din läkare?

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23273
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Zoidar »

Önskar jag hade samma läkare. Får nya ST läkare titt som tätt.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36967
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Geta »

Är inte så beroende av psykläkare längre. Mina fysiska krämpor är värre.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8188
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by wasp »

Geta wrote: 24 Jun 2021, 15:10 Är inte så beroende av psykläkare längre. Mina fysiska krämpor är värre.
Själv blev jag sjuk av vaccindos2, så midsommarafton, midsommardagen var pest. Allt jag fick av midsommar var 20 minuter med boendestöd!
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36967
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Geta »

Ja, jag har hört personer som fått 39 grader feber efter andra sprutan.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8209
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Richard »

Min läkare är väldigt bra, han säger att jag själv kan experimentera med medicinen (inom rimliga doser), bara jag inte tar väldigt mycket mer än det han skriver ut. Men han vill gärna att man säger till om man tar mer än utskriven dos. Förutom Lyrica, den får jag inte ta mer än 300 mg.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23273
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Zoidar »

Richard wrote: 02 Jul 2021, 09:14 Min läkare är väldigt bra, han säger att jag själv kan experimentera med medicinen (inom rimliga doser), bara jag inte tar väldigt mycket mer än det han skriver ut. Men han vill gärna att man säger till om man tar mer än utskriven dos. Förutom Lyrica, den får jag inte ta mer än 300 mg.
Jag har samma deal med vården. 8-)
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Miika »

Jag fick en ny läkare förra året och nu får jag en annan pga att hon hade för många patienter. Hoppas hon är bra
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36697
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by memphis »

Vore nog nöjd med min läkare om jag hade en fast läkare. Men det finns inga fasta läkare säger dem.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23273
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Är du nöjd med din läkare?

Post by Zoidar »

memphis wrote: 15 Jul 2021, 18:28 Vore nog nöjd med min läkare om jag hade en fast läkare. Men det finns inga fasta läkare säger dem.
Samma för mig.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply