fick ett krampanfall

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

partyjunkie

fick ett krampanfall

Post by partyjunkie »

igår var jag med om något väldigt läskigt.. jag fick ett krampanfall jag kommer inte ihåg så mycket mer än att jag vart yr i huvudet så jag la mig på soffan sedan kommer jag inte ihåg mer än när jag vaknade till igen. mamma sa att jag hade legat på soffan och varit helt vit i ansiktet och det sprutade svett sedan hade jag legat och skakat i ca 1 minut innan det gick över, jag miss inget av detta läskigt.. pappa har ju epilepsi så jag funderar på fall jag också börjar få det :?:
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12247
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: fick ett krampanfall

Post by zoegas »

Ringde inte hon vården eller försökte väcka dig?
partyjunkie

Re: fick ett krampanfall

Post by partyjunkie »

hon hade setat och hållit i mig och försökt väcka mig.. men när jag vaknade till liv så frågade hon om vi skulle ringa 177 och fråga om råd. men jag ville inte det jag ville vänta och se om det hände något mer. men inget mer hände så vi ringde aldrig..
Guest

Re: fick ett krampanfall

Post by Guest »

1177 ska det stå inte 177 :)
Klangen

Re: fick ett krampanfall

Post by Klangen »

Jag är intresserad av att höra Partyjunkies historia med droger... Kanske vore roligt om Zoegas ville också?

En tråd om drågerfarenheter här på gästforumet?
partyjunkie

Re: fick ett krampanfall

Post by partyjunkie »

nu har jag fått svar på detta. jag har pratat med både 1177,läkare,nevrolog och psykiatrin. dem sa att jag skulle ringt direkt å är tvungen att göra det om det händer igen..

det dom tror hänt är att det var att det var läkelmedels utlöst. jag hade tagit för mycket tabletter.. men min läkare på psyk kommer tillbaks på måndag så skulle han få bestämma vad vi ska göra om jag skulle göra någon utredning..
Klangen

Re: fick ett krampanfall

Post by Klangen »

jag har fått svimanfall en gång... Då har jag tagit över 500mg seroquel på en kväll med min missbrukar kompis som tyckte det var kul att läkaren skulle se att jag gjorde bort mig.. Det tog cirka 10 år och nu har jag seroqul igen för psykotisk depression.
Post Reply