Dödens rum

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Dödens rum

Post by Klangen »

Hur många gånger har du försökt att ta ditt liv?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22298
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dödens rum

Post by Zoidar »

Aldrig, men... Lämnar det osagt.

Kan väl säga som så att jag beställde en pistol jag sen avbeställde som tur var. Det var mest som trygghet, om jag ville.

Skrämmande hur lätt jag kunde fått tag på en pistol. Det var samma pistol som polisen använder.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Dödens rum

Post by Koi »

2 gånger
2 gånger avbrutits påbörjat
Otal gånger impuls eller röster som säger åt mig att göra det som jag lyckats stå emot.
Klangen

Re: Dödens rum

Post by Klangen »

Jag har bara ett beroende och det är porren.. Ibland känns det som att livet inte är värt att leva mer för alla min försök med tjejer slutar med porr.. Det verkar inte spela någon roll vad jag gör för att förändras för på denna punkt tar det helt stopp..

Tänker att döden ligger närmare till hands än vad man tror ibland,.
Guest

Re: Dödens rum

Post by Guest »

Kanske fler gånger än man kan räkna

Men för att nämna något märkligt så vaknade jag en morgon och ”en röst” sade till mig att göra som jag såg i drömmen. Och jag såg typ en person som hängde och dinglade. Så jag gick raka vägen , fäste en kabel på ett handtag och slängde kabeln över dörren och så hängde jag mig i det. Blev rätt jobbigt att andas bör tilläggas men fick iaf åka polisbil inte snart därefter

Kommer inte ihåg att jag hade drogat innan heller

Däremot en sjuk vanföreställning kvällen innan när jag i princip sprang hem ”troendes” på att mina bästa kompisar i denna värld jagade mig för att våldta och mörda mig. Sen vart det skit om utomjordingar i rymdfarkost osv och annat


Satan!!!
Post Reply