Arnolds classic 2023

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22938
Joined: 10 May 2021, 16:12

Arnolds classic 2023

Post by Zoidar »

Nu går Arnolds Classic. Pay per view 60$. Njä, inte lust att betala, men det kommer lite klipp och bilder.

Image

Image
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22938
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Arnolds classic 2023

Post by Zoidar »

Image

Trolig top 3 i öppna klassen.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36680
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arnolds classic 2023

Post by Geta »

I dagens Helgsmål i Pi undrar prästen Camilla Lif vad man ska ha stora
muskler till?

https://sverigesradio.se/avsnitt/en-drom-jag-har
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22938
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Arnolds classic 2023

Post by Zoidar »

Geta wrote: 04 Mar 2023, 18:41 I dagens Helgsmål i Pi undrar prästen Camilla Lif vad man ska ha stora
muskler till?

https://sverigesradio.se/avsnitt/en-drom-jag-har
Jag lyssnade nu. Visst ligger det något i det, men det är mycket sådant man kan fråga sig. Varför tävla i sport i huvud taget? Är det någon man ska springa ifrån eller någon man ska skjuta bollar på? Varför samla på saker man tycker är fina? Vad ska man med dem till? Eller varför använda läppstift för att se bra ut? Vad är det för mening med det? O.s.v.

Fast man kan ju fråga sig om det är vettigt att lägga hela sitt liv på något där man dessutom riskerar hälsan på kuppen som vissa atleter gör. Och visst har hon rätt i att vi ska använda våra resurser till något meningsfullt. Men det är inte helt självklara frågor. Jag kan fundera rätt mycket på sådant här. Vad ska man göra med sitt liv egentligen? Men tack Geta att du delade!

Kände doften av kattmat nu. Dofthallis?
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36680
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arnolds classic 2023

Post by Geta »

När jag var som mest sjuk i schizofreni kunde jag grubbla mig fördärvad på
vad meningen var med olika saker.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22938
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Arnolds classic 2023

Post by Zoidar »

Geta wrote: 04 Mar 2023, 19:54 När jag var som mest sjuk i schizofreni kunde jag grubbla mig fördärvad på
vad meningen var med olika saker.
Det kan jag förstå. En del av min sjukdom är att jag måste förstå allt.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36680
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arnolds classic 2023

Post by Geta »

Jag har fått strunta i att förstå allt.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply