Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Om Asperger, ADHD, m.m.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Cosmos »

Det kan inte ha varit en vanlig värmebölja då det ledde till en sådan utveckling. Visserligen förstör människan planeten men klimatet är inte en av dem.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36657
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by memphis »

Nej det var ingen värmebölja I vanlig mening. Men sett ur ett naturhistoriskt perspektiv så var det under en kort period varmare under vad som kallas bronsåldern i Sverige och Skandinavien.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6511
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Hercules723 »

User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Cosmos »

Som när Åsa Romson, Mp, körde omkring med en motorbåt indränkt i giftig färg.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36927
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Geta »

Ungdomar tycker att Greta är en tönt. De tycker att Bianca Ingrosso är häftigare.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Zoidar »

Greta har ju en fin drivkraft. Synd bara att hennes insatser är felriktade.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36927
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Geta »

Greta Thunberg inför rätten igen:
https://www.expressen.se/nyheter/greta- ... ra-gangen/
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Cosmos »

Greta är symptomatisk för vår tid. Hoppar på vågen när den befinner sig på ingående. Det som har varit så typiskt för sådana som hon är att hon inte förfogar över några egna fakta eller egna teorier. Istället är det hänvisningar till forskning i allmänhet och FN-panelens IPCCs rapporter i synnerhet.
Människor som hon kan bli farliga om man släpper dem lösa. Hennes tal i FN var obehagligt. Fullt av aggressivitet och tillbakadraget hat mot vuxenvärlden.

Att komma dragande med diagnoser bara bekräftar tesen om tjejen som vill ha uppmärksamhet. Tragiskt också, med tanke på föräldrarnas behov av att synas i media.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36927
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Geta »

Greta är inte så populär i Friday for future längre, sedan hon kommit ut som antisemit. Det är likadant med Kakan Hermansson. Elle har brutit med henne.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Zoidar »

Geta wrote: 31 Oct 2023, 13:33 Greta är inte så populär i Friday for future längre, sedan hon kommit ut som antisemit.
Det har jag missat. Vad har hon nu sagt?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36927
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Geta »

Greta visade sig med en skylt för Palestina med en leksaksbläckfisk. Det är symbolen för att judarna styr världen och har tentaklar över allt.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Greta Thunberg berättar om sin autism (Expressen)

Post by Zoidar »

Geta wrote: 31 Oct 2023, 13:39 Greta visade sig med en skylt för Palestina med en leksaksbläckfisk. Det är symbolen för att judarna styr världen och har tentaklar över allt.
Ajdå! :|
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply