Att återgå till forumet!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23108
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Att återgå till forumet!

Post by Zoidar »

Klangen wrote: 01 Jun 2023, 21:59 Enligt min förståelse så är den riktiga mannen den som ligger med tjejerna... Sån är inte jag, kanske därför jag känner mig angripen? Man får sitta och fundera på dom sociala undermeningarna för att få ihop det. Det är svårt att veta vem man har att göra med och obehag från en leverans är inte populärt.
Är du säker på du inte projicerar?

Jag vet själv att jag gör det ibland.

T.ex. om jag känner mig hotad kan en person se hotfull ut, fast bara jag ser det och ingen annan.
Last edited by Zoidar on 01 Jun 2023, 22:04, edited 2 times in total.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Jo, det är möjligt.. Jag sitter i ett ganska känsligt ämne med Memphis.. I mitt inre ser jag hur han kollar sig omkring, han kanske var oroad? Han ringde även långt innan han kom fram till dörren och lämnade maten för sent i tidsram.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Kritiken bara haglar på en foodora leverans till och med.. ;P
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36584
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Jag skulle aldrig ens fixa en hemleverans. Det skulle vara för nära ett intrång. Skulle jag lita på en vilt främmande utlänning? Aldrig i livet!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Den inre frågan var kanske "Duger det"? Och jag spände ögonen i han HAha.. Dom får ju kritik på foodora för sina produkt, leverans och prisvärdhet. Och när han ringer att jag ska komma ut och öppna dörren när jag han är 200m bort så tycker inte jag det är bra service.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36584
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Strongt av dig att öppna dörren för han i allafall :lol:
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Jag har varit paranoid för leveranser också. En firma som sålde oxfilepizza till bra pris började komma lite väl regelbundet och han började skicka snygga tjejer efter han själv "chefen" hade bedömt vem jag var... Det är ju så att dom "letar möjligheter att utveckla sin verksamhet".

Problemet är ju att känns som så jävla kvinnokränkande och hatiska mot svenskar att jag tappat stinget för förlåtelsen...
Du är en människa, får jag skit av dig så får du inte respekt.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Om jag inte redan betalat hade jag nog spottat och vänt ryggen till.. Men jag har lite hyfs även om det inte märks :P
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Det är intressant hur folk vanligtvis är rädda för att släppa in människor. Vi vill inte ha främlingar nära inpå, t.ex. att dom vet var vi bor eller vad vi heter, telefon nummer etc...

Det är det som är så jävligt med foodora och att det dessutom mest är invandrare som driver snabbmatshaken här i stan.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23108
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Att återgå till forumet!

Post by Zoidar »

Invandrare har monopol på kebab och pizza.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36584
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Ibland vet jag inte om du fantiserar eller inte. Menar du att en pizzeria ville utöka med eskortverksamhet? Och att du blev "godkänd" av chefen? Det låter lite osannolikt. Som en fantasi, om du ursäktar.

Jag är allmänt skeptisk mot främlingar. Ju mera främmande de verkar, ju mer skeptisk blir jag. Men jag försöker ändå vara hövlig om det går. Men ibland går det inte så bra.

En utlänning knackade på min dörr. Sa han var från stödteamet. Jag vägrade släppa in honom. Skulle jag, en ensam kvinna, släppa in en utländsk främling i mitt hem??? Efter det fick jag besök två åt gången. Och inga utlänningar.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Du vet, vi män testar vår karaktär genom att stumpa och skumpa. Han rörde mitt finger litegran som om han ville bli min vänn, så jävla oproffessionellt..

Den där jag nämnde sökte upp mig vid tillfällen när jag var ute.
Post Reply