Att återgå till forumet!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Ja, det är oprofessionellt! Det var rätt ord!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Shit, jag har tagit min medicin och ska snart gå och lägga mig men jag vill inte, tror det blir uppesittarkväll? Är du med mig?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Nä jag är för trött. Apropå eskortservicen. Du vet väl att fantasier kan kännas väldigt verkliga? Som att det inte finns ett tvivel i världen. Men så en dag, om man har tur, vaknar man upp och inser vad som hänt/inte hänt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Känslan jag får i den här stan är att män använder tjejerna som lockbete för att man ska köpa eller liknande. Att dom kan använda ensamma mäns känslor för att tjäna pengar..

Det är kriminellt och det tar jag avstånd ifrån.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Man får inte glömma att det inte brukar va svenskarna som är rasister. Kommer man med ett Hazzad skägg och ser allmänt taliban ut så är det inte konstigt att man tycker det liknar terrorist.
klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by klangen »

Man kan också anta att det finns en oro bland invandrare att bli utkastade under rådande politiska förhållanden.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Tycker inte om män som exploaterar kvinnor. Vilken kultur de än kommer ifrån så hatar jag just det. Det bygger ju på ett förakt som är helt oförtjänt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Jag gjorde omdömet nyss och gav maten gott betyg med leveransen en stjärna.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Det är spännande att de flesta invandrare som kommer till sverige antingen kommer från mellanöstern som är världens mest kvinnokränkande och kaotiska område eller afrika när dom inte ens kan nyttja elektricitet utan att den vite mannen hjälper till..

Finns dock historier om att afrika måde bra tills storbritannien och frankrike kom med sina kolonier och bedrev slaveri.. Attityden från dom vita var att man ville ge den vilda "negern" ett arbete och boplats men så ser nog inte african-americans på det ofta? Dom vill tro att dom är förtryckta och att det finns en systematiskt försök att förhindra att dom ska få samma saker som den rika vita.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35512
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Att återgå till forumet!

Post by memphis »

Klangen wrote: 01 Jun 2023, 22:39 Jag gjorde omdömet nyss och gav maten gott betyg med leveransen en stjärna.
Hahaha! :thumbup:
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Det är svårt att släppa att man är öppen och att människor kan se rakt igenom en som om dom försöker råna en på allt man har. Ungefär så var känslan.
Klangen

Re: Att återgå till forumet!

Post by Klangen »

Får känslan av att det finns människor som sitter och luskammar internet efter människor dom kan utnyttja.. Förhoppnings är det "bara" en känsla för jag är så jävla öppen.. Försöker dock städa och jag har blivit mer privat och förstig allt eftersom.. men som sagt, "internet glömmer inte"..
Post Reply