björk är avstängd i 3 månader (nu 1 månad)

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

amandara
Osmiummedlem
Posts: 13135
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by amandara »

Jag tycker oxå det är synd att Björk är avstängd. Han har något särskilt den pojken.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Leakim97 »

Vuxna människor kan inte bete sig hur som helst mot varandra utan konsekvenser. Om man blir provocerad och påhoppad massa gånger helt utan anledning så är det inte okej. Bara för att man inte tål en annan människa kan man inte bete sig hur som helst. Då har man problem med sig själv. Hur skulle det vara om alla kastade skit och var jävliga emot varandra? Det skulle vara pajkastning åt alla håll och kanter. Så blir det om man drar igång bråk gång efter gång efter gång. Man kan bli jävligt less rent utsagt. Efter tillräckligt mycket får man nog.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58160
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Nissegossen »

björk och leakim kommer ihop sig. björk missuppfattar leakim som någon i sin närhet. Men sant är att björk har uttryckt självmordstankar idag och behöver viska. Så Richard var översende med björk idag, vill ju inte missta björk idag.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36629
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by memphis »

Tråkigt att det blev så. Ibland får björk för sig att någon är 12- nick-mannen. Det har hänt förut otaliga gånger, så det behöver du inte ta personligt Leakim. Fast jag förstår om du lessnar. Du är en snäll och trevlig kille här på viska Leakim.

Men jag tycker som Geta och Nisse. Björk kanske behöver viska särskilt när han nu mådde dåligt idag. Låt nåd gå före rätt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8189
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Richard »

Nja, jag har sagt till honom flera gånger. Om nån mår dåligt ska det inte behöva gå ut över andra som kanske också redan mår dåligt.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Leakim97 »

Efter allt hackande och provocerande emot mig 1, 2,3 ,4 ,5 gånger eller mer så tål jag inte honom längre. Han är jävligt oschysst och har ett piss beteende. Jag kan inte bara svälja allting utan det blir mothugg. Om forumet kan vara en plats där sådant ingår så okej.. Släpp in honom

Hade han gjort det han gör emot mig emot någon annan så hade den personen förstått hur jag känt

Jag är mycket ilsken och förbannad på Björk!
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36629
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by memphis »

Nej, vi ska inte ha tillbaka bråken och stämningen som rådde ibland på det gamla Viska!

Du var inte med då Leakim, men det var en väldigt hård jargong ibland och det fanns inga regler gör uppförande. Det var rena cirkusen i bland , stundtals jobbigt.

Det var sagt att vi skulle ha "högt i tak" och det innebar att vissa medlemmar sökte sig till Viska mest för chansen att bråka. Ingen blev någonsin avstängd hur de än betedde sig.

Men till denna sak hör att Björk är mera plågad än de flesta andra på detta forum. Han är en plågad man, fast han inte gnäller om det. Om Viska är hans hamn så måste det få vara så. Men nu har Richard bestämt att han ska vara avstängd, och då är det väl så. Men tre månader tycker jag är lite väl länge.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6503
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Hercules723 »

Björk har hackat en hel del på mig tidigare. Så jag förstår Leakim97.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Leakim97 »

Jag är också en plågad själ här på jordelivet men jag beter mig inte illa för det
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36629
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by memphis »

Det förstår jag Leakim, och det går inte att jämföra lidanden. Alla har sin egen "rock bottom". Men när man befinner sig där, då kan det ju bli så att omgivningen får lida. Så är det bara. Kanske är det bra att björk blev avstängd, det vet inte jag.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Leakim97 »

Om forumet ska vara fritt ifrån hård jargong och bråk så måste det finnas gränser. Om man hela tiden är den som drar igång någonting, då kan man ju förvänta sig att omgivningen som blir drabbad blir irriterad och förbannad. Vi är människor vi har känslor. Dessutom när det sker gång på gång på gång på gång på gång bara för att vara ännu jävligare, då blir man riktigt irriterad och man tappar respekt och förtroende för den individen. Jag kommer inte ifrån hur mina känslor ligger och hur det känns just nu men det är inte vackra känslor.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18552
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: björk är avstängd i 3 månader

Post by Krokus »

På gamla Viska var det väl i stort sett enbart Alternativ som blev avstängd. Ibland kom han tillbaka, men under andra användarnamn.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply