björk

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Admin1

björk

Post by Admin1 »

björk har varit medlem i 13 år utan att tidigare varit avstängd. Han borde blivit "friskare" med åren tycker man men även andra har gått i motsatt riktning och försämrats. Jag tror att han blandar ihop folk på Viska med andra han träffat tidigare och inte gillat. Det är därför han angriper vissa dvs han förväxlar folk. Det är nog svårt att korrigera detta med avstängningar. Med tanke på hur länge han varit aktiv utan avstängning, så kanske avstängningen kunde kortas ned till en vecka. Ni får säga att han blandar ihop folk och att han av misstag attackerar helt oskyldiga och han därför inte skall attackera folk utan skriva dikter istället.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18432
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: björk

Post by Krokus »

Väl talat, Admin1!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25422
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Björk tål mig inte. Det är någonting med mig som triggar honom att behöva sjunka så lågt att han provocerar och trakaserar mig helt utan anledning. Har hänt snart 10 gånger. Han drar igång det hela tiden. Jag tål inte björk överhuvudtaget längre heller.

Jag klarar inte längre av att ta skit utav honom så som han håller på. Jag är förbannad minst sagt. Jag kommer att hugga tillbaka man behandlar inte mig hur som helst. Då blir det en hård jargong och pajkastning. Det är björk som är anledningen till att det har blivit så här och att jag känner som jag gör

Tror att de flesta inte vill att det ska vara pajkastning och bråk överallt. Så kommer det att bli -på grund utav Björk. Det är Björks fel att det har blivit såhär.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36643
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: björk

Post by Geta »

Håller helt med! Ni måste förstå att björk är inne i en psykos
och blandar ihop medlemmar på Viska med personer han träffat
tidigare i sitt liv.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25422
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Jag köper inte att han förväxlar folk som han tror han träffat tidigare. Han är en jävel emot mig.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25422
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Varför ska han trakasera och provocera och vara jävligt emot alla han träffat tidigare i sitt liv då? Säg det
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36643
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: björk

Post by Geta »

Leakim97 wrote: 24 Apr 2023, 08:53 Jag köper inte att han förväxlar folk som han tror han träffat tidigare. Han är en jävel emot mig.
björk har ett stort persongalleri. Det kan vara så här som psykos
fungerar. Han har inte en aning om vem du är egentligen Leakim97.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25422
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Att han inte har en aning om vem jag är egentligen, det förstår jag väl? Hur skulle han kunna veta det? Det är väl inte många som känner varandra på riktigt. Och vad har det med saken att göra, att han inte vet vem jag är? Han ska inte trakasera provocera och vara en jävel för det
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36643
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: björk

Post by Geta »

björk kommer inte ur sin psykos, det är det som det handlar om.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25422
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Jag bryr mig inte om vad som händer. Men en sak är väldigt klar. Att är han en jävel emot mig, och får vara det. Då får man vara beredd på mothugg tillbaka. Jag sväljer inte allting. Vill man att forumet ska vara på det sätt som björk håller på, fine okej. Men kom inte och var bekymrad sedan över att det är bråk och stök och en dålig jargong
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36643
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: björk

Post by Geta »

Det var skillnad på Alternativ, Det gick att se på andra delar av
nätet att han inte var psykotisk. Han uttryckte sig helt adekvat
med andra personer.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25422
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Richard, admin.

Björk får sin en månad avstängning. Sedan får han nya chanser att bättra sig. Fortsätter han. Då längre avstängning. Fortsätter han efter det. Avstängning helt. Det är min individuella åsikt

Alla är värda nya chanser att bättra sig

(Får han fortsätta vara dum mot mig utan bestraffning så kommer trakasserierna aldrig upphöra)
Locked