björk

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8189
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: björk

Post by Richard »

Jo, visst förstår jag, jag tror inte ens han menar det han skriver, men det är otrevliga saker mot andra medlemmar o det kan inte tolereras.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Jag köper inte det här med att vanföreställningar är enbart anledningen till de påhopp jag fått. Han har något emot mig och stör sig på mig. Vilket gjort att han haft ett behov utav att hacka på mig. Det har skett 7-10 gånger och jag har noterat vad han skrivit och på vilket sätt. Det är lågt. Så kan man inte hålla på

That's just me.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: björk

Post by Klankedinken »

Precis.. Det är organiserad mobbing.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36869
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: björk

Post by Geta »

:?: :?: :?:
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9116
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: björk

Post by Miika »

:?: :?: :?:
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23184
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: björk

Post by Zoidar »

Leakim97 wrote: 26 Apr 2023, 12:59 Jag köper inte det här med att vanföreställningar är enbart anledningen till de påhopp jag fått. Han har något emot mig och stör sig på mig. Vilket gjort att han haft ett behov utav att hacka på mig. Det har skett 7-10 gånger och jag har noterat vad han skrivit och på vilket sätt. Det är lågt. Så kan man inte hålla på

That's just me.
Jag gissar att anledningen till han hackar på dig är att du hackar tillbaka. Det tycks driva det hela. Skulle du sluta hacka tillbaka tror jag han tröttnat.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36869
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: björk

Post by Geta »

Håller helt med Zoidar.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: björk

Post by Klankedinken »

Sa ju det.. skyll Leakim som är ny.. Det är björk som felar som instigerar det hela. Sluta ursäkta folk bara för att ni gillar dom.. Jävla fjanteri!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23184
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: björk

Post by Zoidar »

Jag har bara svårt att se det som "seriöst" när Björk är oförskämd. Det verkar vara mer typ "tics".

Så klart det inte är Leakims fel, det är inte det jag säger.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Han bara hoppade på mig, sedan hoppade han på mig igen. Jag väljer några väl valda ord.

Det är lugnt, så hoppar han på mig igen, och så har det hållt på. Han ger sig aldrig och efter ett tag börjar han om igen. Det är trakasserier och påhopp bara för att han inte tål mig och inte tycker om mig. Jag har inte gjort någonting alls förutom att existera
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Jag såg det inte som seriöst till en början heller, men tillslut gjorde jag det eftersom att han aldrig ger sig. Jag tycker inte om honom efter allt det här, vilket jag absolut har rätt till att inte göra. Varför skulle jag gilla någon som är en jävel mot mig
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: björk

Post by Leakim97 »

Han hackar på mig även fast jag inte har hackat på honom.....
Locked