När var du inlagd?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: När var du inlagd?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 16 May 2023, 00:24 Tack, Zoidar. Inläggningen satte stopp för min matlagning och min rökfria svit på nästan fem månader. Nu har jag rökt klart för denna gång och förhoppningsvis för gott. Värre dock med orken att laga mat. Nåja, jag är inte helt hospitaliserad även fast jag saknar att äta lagad mat två gånger om dagen.
Slarva inte med maten Fantasio. Mat är viktigt för hålla sig frisk mentalt.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Leakim97
Rodiummedlem
Posts: 24689
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: När var du inlagd?

Post by Leakim97 »

Nästan exakt 3 år sedan jag var inlagd senast. Målet är att aldrig bli inlagd igen
User avatar
1Dave
Germaniummedlem
Posts: 3232
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: När var du inlagd?

Post by 1Dave »

Åtta år sedan.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35994
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: När var du inlagd?

Post by Geta »

Det är 18 år sedan som jag var inlagd senast. Hoppas att det var sista gången.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: När var du inlagd?

Post by Zoidar »

2015 tydligen. Det var då jag började med Peratsin. Hade Serdolect innan.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: När var du inlagd?

Post by Krokus »

År 2016. Hade självmordsplaner och var inlagd i tre veckor. Blev rånad bara någon dag efter utskrivning och blev då inlagd igen (jag ville bli inlagd igen, vågade inte vara ensam dagarna efter rånet) några dagar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: När var du inlagd?

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 03 Jul 2023, 12:44 År 2016. Hade självmordsplaner och var inlagd i tre veckor. Blev rånad bara någon dag efter utskrivning och blev då inlagd igen (jag ville bli inlagd igen, vågade inte vara ensam dagarna efter rånet) några dagar.
Ugg! Typiskt va?!
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: När var du inlagd?

Post by Krokus »

Ja, det var ingen höjdare.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: När var du inlagd?

Post by Fantasio »

Nu har jag varit i frihet i två månader och sexton dagar. Snart tre månader. Det känns stort. Har väl viss paranoia, men inget allvarligt.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: När var du inlagd?

Post by Fantasio »

Min kontaktperson kommer och hämtar mig imorgon bitti för skjuts upp till psyket. Hon var hemma hos mig för två veckor sedan och en annan kvinna träffade jag på mötesplatsen förra veckan. Hon ringde och sa som det var. Naturligtvis glömde jag att köpa cigg, får se om vi kan göra det imorgon. Vill de lägga in mig får det bli enligt LPT, jag vill inte bli inlagd. Just nu kopplar jag av, har sett lite TV och druckit lite öl. På avdelningen finns det bara ettan, tvåan, fyran och Kunskapskanalen.
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: När var du inlagd?

Post by amandara »

Känner du dig inte jagad?
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: När var du inlagd?

Post by Fantasio »

Jo, jag är påpassad. Sa till min kp att jag skulle ringa polisen. Får se om de kan hjälpa mig.
Post Reply