När var du inlagd?
Moderator: Moderator 1
Re: När var du inlagd?
Idag har varit och är en misslyckad permis. Sitter som på nålar. Tog precis tio milligram Stesolid, får se om det hjälper.
Krya på dig!
Tack ska du ha, amandara. Tog ingen permis imorgon.
Vi var tre patienter som satt i ett rum med rtvå män feeån AA. Det car intressant.
Imorgon har jag nattpermis. Då vet man att utskrivningen är nära.
Det var väl själ va fasen vas man får vänta på att åka hem på peermis.
Jag är på nattpermis. Skulle ha besökt mötesplatsen, men det blev lite sent för det. Jag fick vänta på ronden, på sjuksköterskan, fick vänta på att få mina kläder och nycklar. Nu är jag äntligen hemma.
Jag har begärt och beviljats permis imorgon fredag. Har tänkt besöka mötesplatsen.
Jag hade tid men inte ork att gå till mataffären. Ångrar mig nu. Jag var bara på mötesplatsen.
Tristessen på avdelningen är mördande. Jag skulle kunna säga vad som helst för att bli utskriven.
Jag blev idag utskriven efter en knapp månad. Jag brukar repa mig rätt fort. Nu påbörjar jag en ny svit utan inläggningar och siktar på att klå två månader i det fria, som det var gången innan denna.
Någon gång måste det vända. Tyvärr lever jag med nästan konstant oro, vilket ökar mina symptom. Men jag är i skrivande stund röstfri, alltid något. Tror inte jag blir inlagd mer i år. Denna dagen bjöd på oro den med, men den har förklingat. På torsdag firar jag en månad ute i frihet. Det är en svit att bygga på.