borttagning av gamla inlägg

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4293
Joined: 14 May 2021, 15:36

borttagning av gamla inlägg

Post by yrväder »

Varför rensas det aldrig bland inläggen det är nästan så att du kan tro att admin 1 fortfarande sitter och har ett finger i spelet, han rensa aldrig bort heller. Det är mycket som dyker år efter år blir som att läsa om igen och igen som ständiga repriser.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Zoidar »

Du kan väl läsa de nya inläggen?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4293
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by yrväder »

ja men om de då nya ämnena har tagits upp förut eller går i samma spår alltid utan att någonsin förändras meningen med livet är att lära oss efter erfarenheter att få insikter förstå att inte allt ordnas med piller att du har ett ansvar även själv för ditt mående och det är svårt att förändra känslan inom dig planterad sen barnsben men medvetande om det bör du ha du ska kunna se din egen del i det . Och det är något som går om intet på viska, här är det alltid någon annans fel, energier energier som ni inte förstår att de ni själv sänder ut är negativ energi man behöver inte se en människa för att känna energin den kan man läsa mellan raderna och är det inte så att man ska se de små guldkornen i vardagen, guldkorn som fyller dig med omtanke och kärlek varje dag, som du när du tar kaffe var det än är du dricker som ger dig ljus i din dag sen vet jag att när det är något så förstorar man ofta upp det, det är det dramatiska i det sen går det inte att sticka under stol att livet kan kännas meningslöst jag har min katt och hund någon att ta hand och br sig om och som alltid älskar dig med ovillkorlig kärlek.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Krokus »

Admin1 tog visst bort trådar som blivit långa. Bildtråden, Vad gör du just nu? med flera.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36909
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Geta »

Yrväder minns fel. Admin1 på gamla tog ständigt bort inlägg. Han var rädd att webb-hotellet skulle stänga av Viska som det hände en gång vid spamming. Richard är inte rädd för det.

Man kan ju ta bort inlägg själv som man skäms för.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4293
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by yrväder »

Jag tyckte i alla fall att det var för mycket gammalt sparat vem läser över 200 inlägg i en tråd kan man inte rensa så att det är mer aktuellt och så att det finns en röd tråd i det man läser.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36909
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Geta »

Vi som ständigt läser här har inte det problemet. Vi får sammanhang utan att gå tillbaka.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by zoegas »

Behåll inlägg. Kan vara kul att gå tillbaka ibland. Admin tog bort inlägg för han var snål.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Zoidar »

yrväder wrote: 25 Jul 2023, 10:41 Jag tyckte i alla fall att det var för mycket gammalt sparat vem läser över 200 inlägg i en tråd kan man inte rensa så att det är mer aktuellt och så att det finns en röd tråd i det man läser.
Tryck på elflamman, symbolen vid tråden du ska läsa, så kommer du till senaste lästa inlägg.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36909
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Geta »

zoegas wrote: 25 Jul 2023, 12:19 Behåll inlägg. Kan vara kul att gå tillbaka ibland. Admin tog bort inlägg för han var snål.
Jag förstår att Admin1 tröttnade på att betala till Viska.se under alla dessa år.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36909
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Geta »

yrväder wrote: 25 Jul 2023, 10:41 Jag tyckte i alla fall att det var för mycket gammalt sparat vem läser över 200 inlägg i en tråd kan man inte rensa så att det är mer aktuellt och så att det finns en röd tråd i det man läser.
Vem skulle rensa och sortera innehållet. Det skulle bli ett mastodantjobb.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8195
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: borttagning av gamla inlägg

Post by Richard »

Det är bara använt ca 20 GB av 100 GB, så det finns ingen anledning att ta bort gamla inlägg.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply